30 Januari 2012

Pentas AJL ke 26


semalam telah berlangsungnya Anugerah Juara Lagu ke- 26....tema kali ni 'air'....iklan dia nampak cantik, tapi xdak la nampak sangat tema tu semalam....tapi ok la....

MC semalam macam biasa, Faizal Ismail + Cheryl Samad.....kombinasi yang menarik, macam taon lepas jugak....tapi sayang Ally xde....kalau ada kompom lagi meriah dengan usikan pedas masing-masing.....muahahahaha....yela, Ally kan tengah honeymoon, tak kan nak kacau kot....tapi memang suweeeeeet kapel lah depa tu kan....suka sangat tengok muka bini dia  ;)



kira ok jugak la ada rancangan ni semalam....tercapai jugak hasrat aku nak lipat baju bertimbun tu.....dok depan tv sengsorang, lipat....abeh pon semua....kalau tadak AJL, alamatnya makin bertimbun la baju tak berlipat....muahahahahaha

apa pon, tahniah kepada pemenang-pemenang.....Hafiz, 3 Suara, Faizal Tahir, Alyah....siyes best....tapi antara lagu yang membuatkan mata aku tak berkedip ofkos la lagu Sedetik Lebih nyanyian Jaclyn Victor....gila meremang segala bulus....muahahahaha....pastu lagu Alyah, menang persembahan terbaik....sangat cantik, sangat comel Alyah semalam, siap jadik cam patung awal-awal tu....aku ingat tangan dia keras sebab dia lilinkan tangan tu, tengok tangan kembung semacam ja....tapi pastu leh pulak dia bengkok-bengkok....entahla, tapi memang superbbbbb....

pastu pulak persembahan Aizat.....walaupon tak menang, aku rasa sangat best lagu Sungai Lui tu.....sedap, tenang ja rasa dengaq lagu slow-slow ni....aku kan sentimetal.....tak layan la rock kapak bagai.....tambah-tambah lagu Awie awal-awal pembukaan, macam tak kena ja...pastu pulak kumpulan apa ntah yang ada nyanyi lagu 'wanita' apa ntah, tak paham aku....macam mana la lagu tu leh masuk final, kan....bek lagu pokok best lagi....

pastu kompom-kompom lah paduan 3 suara, Jac, Ning + Sheila Amzah...penutup yang sangat menarik, lagu yang best dah kebabom.....cantek Sheila Amzah semalam....berbaloi la depa menang tempat kedua pon, dah memang best.....walaupon Sheila nak terjatuh time nak nek pentas, suma kesulitan itu dimaafkan disebabkan kecantikan dia yang terserlah....

T_________T


eh, hover nya aku bagi komen

Tiada ulasan :