13 Januari 2012

cian, anak mama jatuh katil

kejadian ini telah terjadi pagi tadi
aku tengah sibuk siapkan beg + bekal Haiqal nak bawak pie umah pengasuh
dah tu dok sapu sampah la sikit-sikit
tetiba dengaq sora si kecik ni
terdetik kat ati aku
'dah bangun dah'

pastu, aku sambung wat qeja

'gedebuk'
'huaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'



apa lagi, terus lari masuk bilik
masa tu tengah pegang laptop
aku tengok Haiqal dah kat bawah katil
gila
terus jerit
'abang, anak jatuh katil!!!!!!!!!!'

laki aku rilexxxxxxxx ja terbongkang lena
kesian anak mama
menangis punya kuat, merah muka-muka
nasib baek tak benjol ka, calar ka, luka kat mana-mana ka

aku angkat, bawak kuar bilik
pastu letak depan tv, bukak channel 611
bagi susu
senyap
hehehehe

cian dia





4 ulasan :

Zarina Dan berkata...

bam bamnya anak hg un..laghat ka hg dukung dia??hehe :-p

zulhusna berkata...

aku kalau jalan, stroller WAJIB dalam qeta...tak penah aih pie mana-mana nak dukung ja...hat dukung nak bagi pon jenuh...ni dah 8kg...dah start makan nasik, tak tau la berapa kg plak lani....uit, orang kampung hang jemput aku pie kenduri dia...ngeh3 ;)

Zarina Dan berkata...

Yaka? dia jemput kat fb ka bg kad..wahh hg..nk p x?

Zarina Dan berkata...

Yaka? dia jemput kat fb ka bg kad..wahh hg..nk p x?