08 Januari 2012

emel

hurmmm...walaupun aku tengah lapaq tahap gaban, tapi aku terpanggil untuk mencoretkan sesuatu kat sini....

emel

sebagai pekerja gomen, yang makan gaji dengan gomen, yang berkhidmat untuk negara, aku pasti suma pekerja-pekerja gomen ada emel gomen or jabatan tempat dia bekerja, kan???

dah nama pon emel jabatan, emel kementerian, emel rasmi....aku rasa tak patot diselitkan hal-hal parti politik diemel tersebut SEBAB kadang-kadang kita terpaksa mengakses emel orang lain untuk keperluan jabatan/kementerian...

aku bukan nak marah ko sokong parti itu atau parti ini, tapi bila aku terbaca isu-isu yang tak sepatutnya di dalam emel yang tak sepatutnya, aku rasa 'be professionallah'....bukan tak de personal emel yang boleh mintak wakil parti-parti tersebut hantar kannnnnnnnnn.....pikir-pikirkan lah...tu baru sorang yang aku tau, kalau lebih dari tu??? tak rasa ka telah menyalahgunakan hak kerajaan???




sekian, terima kasih

Tiada ulasan :