31 Oktober 2011

SMURFS


tau tak pasal karakter kartun SMURFS yang comel tu tak.....alaaaa, cam gambaq kat atas nie...comeeeellllllllll kan...rasa nak picit-picit je idong yang kombang tue..  T___T

aku ni bukan tau sangat bab kartun-kartun nie...al-maklumlah, dah lama tinggai dunia kartun...tapi kalau upin ipin aku taulah sebab aku kan suka  cite tue...hehehehe...ada 3 karakter, tapi aku tak tau nama apa...yang aku tau, smurfs ja....muahahahahaha

nak dijadikan cerita, ada kakak opis aku nie mai jual patung nie....ada atok ngan watak utama tu je, yang pompuan comell rambut kuning, ilek.....so, bila tengok dari jauh, terus aku bekenan...nak beli kat Haiqal lah...harga??? boleh tahan...RM59.90...kak opis aku cakap kat toyrus RM80 ++...eh??? aku tak tawu pon..then aku pon beli dengan harapan Haiqal akan sukak gilak-gilak

masuk je kete, aku terus 'Haiqal, mama beli ni kat Haiqal'...muka si kecik tue bukan main teruja lagi..tangan dah terawang-rawang nak pegang....tapi, 5 minit je...pastu dia buang....'Haiqal, mama beli mahal tau'.....yang laki aku rilex je sound, 'beli kat mana tu, patung Seng Heng kan'....eh, sori...xdek Seng Heng Seng Heng la....'dak la, ni ayang beli kat kakak opis yang pie Korea tue'.....'laaaaaaaaa, aritu abang pie kat Bob, dia siap tunjuk gie patung nie punya banyak....depa bagi kat orang yang pie Seng Heng..depa beli banyak-banyak, dapat murah'......aku 'yaka.....xpa la, dah beli dah'  

*motip - cita laki aku ni tak leh pecaya sangat...dia lebih sudu dari kuah*
muahahahahaha

apa pon aku dah beli


alolololo...tomeinya....dah sama besaq ngan Haiqal dah
Haiqal kalau dapat nie, idong smurf nie dia masuk dalam mulut  T____T

























































tengok si kecik nie....kecik ati mama tau....mahal mama beli...kalau papa beli tak pa la jugak...Haiqal nie..sentap!!!

Tiada ulasan :