12 Oktober 2011

Jom ganti posa

wah...kemain uolllsss...ajak orang ganti posa....eh, jom la....Maghrib awai la ni...baru sampai umah, x dan nak masak tengok-tengok orang dah azan....terus bukak posa minum ayaq...tak yah masak, ajak laki makan kat luaq...muahahahaha

alhamdulillah, walaupon tak dapat posa 6, asalkan ganti sudah la...kan...aku dah berjaya ganti 4 hari...ada lagi balance yang perlu diabehkan...senang ganti awai-awai, nanti dah nak mai Ramadhan depan, tak da la kalut nak mengganti posa.....aku pon heran, ada jugak orang yang seminggu lagi nak posa, time tu la baru kalut nak ganti posa hat taon lepas....adik aku siap cakap gie, ada kawan-kawan dia tak sempat nak ganti posa....adoiiiiiiii, sayangnya...muda lagi, tak kawen lagi, komitmen tak banyak, jangan la wat macam tue....nak ganti, ganti awai-awai....nanti leh wat hat sunat ja, yang wajib dah setel....baru puas ati...kan  ;)

renung-renungkan dan selamat beramal

1 ulasan :

Miss_Yanfie (,")(",) berkata...

Yana pun nak ganti pose, ada lah terdetik hajat tu, tapi sampai ari ni, x jadi2 ag...
Muahahahahaha~
Tula, untung ganti pose skrg, azan maghrib cepat... =)