20 Oktober 2011

lunch tadi

lama tak lunch sesame...dulu mase bercinte je, asal lunch, 'jom makan luar'....dulu masa baru-baru kawen, 'ayang, jom makan...abang tunggu bawah'...itu makan kat cafe bawah nie je ha....sekarang nie, dah ada anak,'ayang lapar la, jom makan sekali,nak?'....'banyak keja'...huh, tu je jawapan...menci tau!!!

tapi tadi, kami kuaq makan sesame uolsss...lame tak dating berdue, leh pegang-pegang tangan...>__<..hahahaha, geli..yang tu pon nak cita...lepak Black Canyon Alamanda je pon...ramai la pulak orang arini, luper, arini kan gaji...patot penuh je orang gomen...huhuhuhu...tapi bila sebut Black Canyon, tetiba laki aku sentap...'pasai apa kena ada BLACK???'....tau sebab pa dia dengki sangat ngan perkataan Black tue??? dolu-dolu, my eksboipren golap...then laki aku gelarkan dia black...sebab tu la sentap tak kira masa kalau sebut perkatan black...muahahaha

lunch kami 


ni laki aku punya...tak hengat nama apa
sedap


ini aku punya
sedap jugak


ini side dishes...isi ayam...
sedap jugak...tapi kenyang, aku jadik muak nak makan


tu je nak cite

aku tak study lagi nie

huwaaaaaaaaa

takot

ape nak jawab ahad nanti

adoiiii laaaa




eh, jap

tadi pie beli biskut

'mini chocolicious'



 comel je bentuk...ada la besaq duit sekupang...nak makan pon sayang...kiut sangat...
bila makan, lekat celah gigi ja la


2 ulasan :

♥ bella nabila ♥ berkata...

tak penah bawak ela makan pon kat situ

zulhusna berkata...

hang nak pie ka??? tunggu qeja, nanti pie makan senirik...muahahaha...jgn lupa bawak haiqal...time tu dia dah terer mintak macam2 dah... T____T