29 September 2010

kisah semalam

yeah, aku yang poyo ni nak memulakan visi & misi yang baru arini....

kisah semalam??? hohohohoho...penat siot...disebabkan slip MUET haku, haku ngan laki haku tepakse meredah alam maya memalam untuk amik slip tu....nek moto, okeh....macam zaman dolu2...eh, dolu2 mase bechinte sume nek qeta je, mane de moto-moto ni, tak layan....hahahahahaha...takbur punya budak....

sebenornye, aku ni dalam proses amik PJJ....bak kata laki aku, sementara rasa nak study, bek aku go on....nanti dah beranak pinak, dah tua cam dia, kot malaih ja la kot...jadik, aku dengan sebulat mata  sora bertekad nak sambung lagi untuk wat degree....semoge success slalue yerk....hak3

masa aku study kat poly dolu2, lect x dek bagi pon slip MUET...tau la aku ni dapat terok, tapi x kan la tamau bagi aku punya slip...ayat cover, padahal eden punyo sogan nk poie amik kek lect nuha...malu beb, result hampeh...huhuhuhu..jadik, laki aku mintak tulun kawan dia poie amik kat MPN...jaoh tu, dari putrajaya memang idok berbaloi ha nk poie....tp kan, kawan laki aku ni pulak lupa nk bawak mai sini semalam...haku ni dh la nk kena submit dalam minggu ni jugok, itu yang tepakse dalam rela kono poie amik jugak kat kawan laki aku....

jaoh mak aih..putrajaya - rawang, okeh....setakat kl ni haku no hal lagik....haku ni pulak jenis ketegaq, laki aku cakap dia nk p amik sorang, tapi haku nk ikot jugak...amik ko...kebas bontot, kaki aku sakit dok kena batu + pasir yang dok terbang, leher aku plak dah macam x leh pusing....hahahahaha...rasakan...

dan akhirnya, selamat jugak sampai ye....Alhamdulillah...

result yang hampeh itu sudah berada kat tangan i....sume borang dah wat pos laju pagi tadik...harap2 sume berjalan dengan jaya & penuh berhemah & berhati-hati di jalan raya....hampeh toi aku nie...



dah...

babai...

Tiada ulasan :