25 September 2010

bosan

dok x dok kuaq entry pasai bosan, kan??? 
dh memang aku tengah bosan, nak wat cem mana lagik
arini xdak benda nk wat
pas subuh aku lena balik
then bangun kemas umah
mop lantai
*tp aku x mop, saja kacau laki aku yg sedap tidoq suh dia mop..hahahahah...kejam dak???
sampai petang aku dok clear umah
tp x dak la clear mana pon
bilik x sentuh g
lagi 1, arini aku sakit perot
ntah apa yg silap makan ntah
ni pon masih terasa lagi
n masih ada baki yang perlu dibuang
hohohoho
dah berulang kali ke toilet
nk p umah kak aku pon terus cancel
alahai perot
bila nk okei nie
adakah ia sedang mengembalikan perot aku ke bentuk asal??? ohohoho
suke-suke  :)
tapi kalau dh perot 0
haruslah kena mengepam balik, kan
tp kang dh jadik balik tong drum nye
nk pakai baju kurung moden pon takot
kebaya apatah lagi
korang pecaya kan kata-kataku ini
sungguh sadis melihat keadaan diriku
dulu vs lani
sangat berubah
n kat opis dh ada orang yg tegoq
'husna nampak berisi'
ohhhhhhh, tidakkkkkkkkk!!!!!!!!!!
aku x sanggup menerima tittle tersebut
bila nk kembali spt dolu2???
bila wat sit-up, sakit abeh badan
skali je la wat pon, tp 20x okeh..
kira owrait la
then x wat dah sampai arini
dan terimalah aku seadanya.....

p/s : baju ni yg wat aku nampak gewmoksss...x mau terima kenyataan...hahahahhaha

Tiada ulasan :