27 September 2010

Ouh WNP---------------------------

arghhh...letihnye aku....
bukan disebabkan ape
tapi sume disebabkan die
die yang kami sayang
die yang kami tatang
die yang kami belai 
die yang kami beri perhatian
dari a sampai z, sume utk die
tapi kenapa die semakin ari semakin menunjukkan belangnye???
kenape die x penah nak hargai apa yang telah kami lakukan selama ini???
kami sanggup lakukan apa sahaja, walaupon berbulan lama, semua untuknya....
tapi, kena ini yang perlu kami terima???
ouh, tidak....aku dah letih
suami pon dh jaoh ati
bukan tidak dipedulikan, malahan hari2 dia yang selalu meniti di bibir kami
xpelah
mungkin die tidak memerlukan khidmat kami lagi
mungkin jugak die dah ada pengganti
ouh WNP, kembalilah berkhidmat kepada kami....
huhuhuhuhu

poyo kan??? hahahahahaha...gasakla...aku cuma nk meleraikan resah kat ati nie...bukan apa, dia masih wat hal lagi...aku n hubby beriya la jaga elok2, buat apa yg patot, tp still jugak ada problem....
semalam, aku p beraya kat umah senior aku, kat presint 18...nk dijadikan cite laki aku ni kalut nk balik umah, nak tengok bola, MU la katakan....
bila turun bawah, nk stat keta, dh xmau idop....aduyaaaiiiii, apa lagi la yang x kena...raya lepas, hubby aku abeh brapa byk pon xtau la kt qeta nie...
ni wat hal lagi, nk kata bateri, baru tukaq ja...hohohoho...tekanannya!!!!!!!!!!!!!

dan disaat aku memerlukan pertolongan, ada jugak hamba Allah yang datang membantu...Alhamdulillah...tq la pok yin, jasamu akan ku kenang...hahahahahaha
pastu pulak, dh sampai umah aku ngan kak aku terus p mydin, nk cari barang....drop laki aku jela, dia nk tengok jugak bola even dh nk abeh....
koi 10.00pm, aku dh abeh mengabehkan duet kat mydin tu, nk blik umah...dengan lafaz bismillah aku stat enjin, TUP!!! enjin x mau idop....
arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! tensyen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 kejadian semalam....laki aku tengah cekak pinggang dah tu...cian



insan yang telah menyelamatkan keadaan...tq ya incik supervisor petronas...nanti m.tun belanja makan ye

 jumping & jumper...hohohoho

ni ha, kereta yg baru direpair semasa raya lepas...hurmmmm, xdak rerzeki kami lani


dah, malas pikiaq bab qeta...nk tukaq baru pon duet jugak, nk tolak kt orang pon sayang...baru sangat servis, tukaq itu ini....kang ada jugak yg jadik tukun kang....

adios amigos

Tiada ulasan :