03 April 2015

Happy Retirement Kak Izan

Jumaat yang penuh barakah......Jumaat terakhir untuk pegawai office aku.....dia ambik option bersara awal....actually, bahagian aku memang ada planned untuk buat jamuan....as usual, meraikan hari-hari terakhir Kak Izan kat ofis....mula-mula plan nak order caterer...pastu bos decide nak buat potluck....terus meriah la bahagian aku dok pilih menu....aku nak safeplace, awai-awai dah booking nak bawak satay....tak yah masak, standby duit ja....muahahahaha


Baju biru tu my boss  ;)


Baju pink nie Timbalan Ketua Pengarah....sengih kemain lagi bos ni ye....ouh aku kat belakang tu enterframe sekali....hahahaha










Orang yang diraikan nie la, Kak Izan namanya...dah 18 tahun service dengan government....alhamdulillah, rezeki dia lama dengan kerajaan....kita nie belum tentu lagi...ouh ya, kad comel besaq gedabak tu aku la tukang mencarinya....semua kagum bila aku bagi setiap sorang untuk sign.....siap tanya lagi kat mana boleh dapat kad besaq-besaq macam nie...hehehehe....Alamanda lah jawapannya.... ;)

Habis sesi ucapan, apa lagi...moh kita makan........




















see.....banyaknyaaaaaaaa lauk.....sedap-sedap pulak tu...aku sesi pagi nie memang aku tak bawak apa.....aku tukang makan ja.......tengahari, aku cabut pie Sungai Ramal pie ambik satay....Willy Satay, sedap dap dap!!!!






Nie Dr Alina....besday girl....tapi semalam la tarikhnya......

Hepi belated besday Dr.....

So happy.....1 hari qeja makan ja.............mai petang, jom kita zumba.........best!!!!







Tiada ulasan :