24 Disember 2013

Ustajah Jara Hadeera ;)


comel tak kak tonnnnnnnnnnn!!!!

hahahaha...weekend lepas, Haiqal dah tidoq...aku teman papa tengok bola....mek ni dok buat qeja dia la....ambik baju busuk, usung sana sini...kadang dia ambik baju dok mop lantai....dia dok ikut apa yang aku buat....kadang baju balik dari rumah pengasuh aku dah masukkan dalam raga baju kotor, dia ambik masukkan dalam qeta Haiqal....ikut dan dia la apa yang terlintas....macam pagi tadi, dia naik berdiri atas bumper qeta Haiqal....sambil menari hokei.....pastu gedebuk jatuh....drama swasta la sat....kadang malas aku nak layan....muahahahaha..yang ni dia ambik tudung aku yang dok gantung kat kerusi....dia tunjuk kepala...nak pakai la tue....aku bagi pakai, buat muka tak puas ati....bila puji comey, dia pie tayang kat bapak dia pulak....hihihihi

budak akai...hari nie genap setahun 4 bulan.....dah boleh apa??? macam-macam dah dia boleh....dia cepat sikit dari Haiqal...dari apa yang aku nampak la.....cuma tak mau botol susu....tapi bila dia dah besaq nie, dah makan macam-macam, kadang susu bancuh dalam cawan yang straw tu ja...cukup.....tapi mek nie kan tak lepas lagi susu cap gantung, memang asyik bergantung je la.....

mulut pun ringan....paham jugak la kalau dia mintak nak itu ini....tapi kadang tak paham, dia qeyau macam sakit-sakit, rasa cam nak lempang-lempang ja budak nie.....ada sekali tu, aku tak ingat dah apa yang dia buat.....aku sakit hati sangat dah, aku cubit kat mulut tu, meraung drama swastalah kat rumah....

ok lah...bye!!!

Tiada ulasan :