20 Disember 2013

Nasi Lemak Sedap!!!

Pagi nie aku bangun awal....pukul 2.30 pagi....awal gila...sebab Zara mengamuk tunjuk pintu....makna kata dia ajak keluar la tu....so aku keluar, sambung tidoq depan tv....aku bukak channel 613, biaq Zara tengok sorang-sorang.....tapi aku tau, bukan dia tengok sangat pun...sebab aku terjaga tengok dia dok memunggah handbag aku.....pastu habis biskut merata alam.....anak-anak

pastu bila tengok anak tak tidoq, aku pun bangun la....pukul 5 pagi....siapkan esaimen....Haiqal pulak bangun....bila anak-anak bangun awal, aku dah setkan minda aku akan mandikan budak-budak nie sebelum hantar pie school + babysitter.....hari nie saja pakaikan Haiqal baju melayu...puji dia hensem sikit, terus mintak nak pakai songkok...hahahaha

ouh ya....bila bangun awal, aku berkesempatan beli nasik lemak.....pengasuh Zara jual.....tapi bukan dia yang jual, anak-anak dia....baguih gila....tiap-tiap hari bangun seawal 6 pagi, mandi....pastu kalau mak depa buat nasik lemak, depa pie la jual....pukul 6.45 pagi dah dengaq budak-budak ni menjaja 'nasiiiiiiiiiiiiiiiii lemakkkkkkkkk'....kagum aku....sampai Haiqal boleh terikut 'nasiiiiii lemakkkk'...tapi versi dia lah


sedap....lemak dia terasa...nyum2...siap beli 10 bungkus, bawak bagi budak opis...depa pun cakap sedap  ;)


Tiada ulasan :