18 Disember 2013

Mock Training

Ahad lepas ada extra kelas......kena buat bengkel tipu-tipu.....tapi macam real.....paham maksud aku??? hahahaha...inilah dunia student....bila ada project, kena buat la ikut guideline yang lecturer bagi....pastu nak present, kena 'berpura-pura disitu'......seronok sebenarnya....hahahaha...group aku simple, kami buat bengkel kesihatan.....ada 2 orang speaker....sorang bagi talk pasal pemakanan sihat.....sorang lagi wat senamrobik....yang bagi talk tu bukan orang lain, Kak Nor je pun...budak kelas jugak...dia ni fluent sikit englishnya....sebab tu terpilih.....kalau aku lagi fluent, maybe aku la kot bagi talk....muahahahahaha....ni aku jadi tukang jaga slide ja, sebab aku kreatif....kreatif??? hahahaha.....hat sesi erobik kami invite orang luar, pegawai dari UKM.....en Masriazam kot nama dia....sangat best!!!!


yang ni time sesi pagi....group lagi 1....kitorang sesi petang....tema tudung adalah hitam pada hari tersebut  ;)




 Solat jangan dilupa....dah macam khemah ibadah dah aku tengok.....semayang ramai-ramai dalam dewan


time erobik....best gila....pergerakan yang luar biasa.....dari rancak ke slow....habis tegang urat malas aku.....balik malam dah sakit-sakit badan.....hahahahaha
yang mulut muncung tu Yus.....mak yong, tak leh la nak hover ber erobik bagai...boleh tolong jadik tukang tangkap gambar je....cian Yus....hikhihihik










Yeay!!!!! muka-muka hepi bila mock training dah habis.....group kitorang dah decide pakai tudung itam, jersi (beli kat uptown), seluar itam.....compulsory okeh....sape tak ikut kompom kena beletiaq ngan Ila.....mulut dia boleh tahan jugak kalau berbunyik....hahahahaha

apa pun, aku enjoy ngan group nie.....best sangat wei....dah, mari kita siapkan report...hehehehehe


 *pelik gila bila tengahari aku masih tercongok depan pc....kalau dak time nie aku ada kat rumah tengok masterchef season 5 sambil lipat kain....muahahahaha...tapi tadi dah decide tak mau balik....kain dalam mesin basuh tak dak....so tak dak baju nak sidai....pastu sakit ati nak booking tiket wayang, asyik timeout ja...dok tunggu tac punya pasal la nie....ouh ye...malam nie nak bawak anak-anak tengok wayang....cita frozen....*

k, bai

Tiada ulasan :