05 Disember 2013

Tahniah kawan-kawan

Balik kampung baru nie motif utama adalah nak pie kenduri.....member 1 sekolah Badlishah dulu.....dia ni pulak merupakan orang kuat aku masa aku bertunang, nikah, kenduri.....semua dia la yang tolong jadi peneman dan driver time makeup.....nasib baik la tarikh nie tak dak kelas, kalau dak, aku pun tak leh pie......sebagai membalas balik jasa beliau, aku pun balik kampung untuk attend wedding dia  ;)



ni ha pengantin.....tahniah aida.....semoga kekal bahagia hingga ke akhirnya.....jangan nakal-nakal okei...dah jadi bini orang







seronok pie wedding nie sebenarnya....selain merapatkan silaturrahim, aku akan jumpa balik kawan-kawan lama.....rindu kat hampa wei......dulu wedding aku boleh kira ja sapa yang mai.....ni jumpa balik....dari kiri Pue (single), Keena (Engage), Aini (married), Aida (bride), Yang (engage), aku yang bermuka pelik (married with 2 kids), Najhiah (single)....hat single-single tu kalau sapa-sapa berkenan habaq mai na.....promote kawan baikkkkkk punya....hahahahaha





 Zara tak terkecuali.....dengan acik jiah  (",)
ni lagi sorang orang kuat aku.....dari aku bertunang, nikah + kenduri...dia dok jadi driver....sama ngan Aida la....so kenduri dia nanti, wajiblah aku balik kampung






yang nie dengan Fazila.....ni wedding rumah laki.....cun kan keler kuning nie.....seronok tengok orang kawin....aku dulu kawin simple-simple je....tapi alhamdulillah....tetap bahagia  (T____T)

pastu semalam dok wassup ngan group Badlishah nie....tetiba aku nampak gambar ex-boipren kawen.....terus sentap!!!! bukan sentap sebab jeles dia kawen, tapi sentap sebab dia tak panggil aku makan kenduri pon.....sampai ati ko Mat!!!!

Tiada ulasan :