12 Disember 2013

Site Visit - Menara Telekom Kuala Lumpur

Hari Selasa baru-baru nie, kelas aku ada buat lawatan ke Menara Telekom KL.....nak tengok network kat TM tu macam mana...pada mulanya, geng aku antara pembangkang la dalam kelas....memang pangkah siap-siap visit nie...yela, nak apply cuti...pastu nak bersesak-sesak pagi-pagi pie KL??? nak buat report lagi....memang takkk la kan.....pastu dah dekat hari kejadian, geng ni jugak yang kemain eksaited nak pie...hahahaha...over tau

berjanji dengan member-member dekat Putrajaya Sentral dalam pukul 6.45 pagi sebab nak ambik erl pukul 7.05 pagi....tup-tup hari tu aku terjaga pukul 6.40 pagi.....memang kena tinggal la...hahahaha..orang ada anak kecik la katakan  *halasan!!!*

nasib baik ada lagi geng yang lambat...so kami pie dengan geng lambat la....geng awal dah gerak dulu....naik ERL turun KL Sentral...pastu tukar ambik Putra turun kat Kerinchi...senang je sebenarnya nak pie situ....tapi aku tetap bersyukur yang aku dapat posting kat Putrajaya....KL serabut wei...hahahaha






Yang nie geng lambat....hikhikhik
ouh ya, tema visit hari tue purple....sebab tu sume pakai kaler purple  ;)






Geng bergossip


air mineral TM


Bergambar kenangan 1 kelas....ada jugak kawan-kawan yang tak dapat attend visit nie....yang pakai baju coklat tu lecturer....lembut sangat....tapi time quiz + test dia agak strict la....tapi aku tetap 'selak' jugak toyol...hahahaha...

Puan, halalkan semua ilmu ye...hihihihi






okei...ni la BFF UiTM aku.....bab nak mengata, nak bergosip, nak discussion...ngan geng ni la....tapi ni geng besar....ada lagi geng yang kecik sikit....geng kecik ni lagi extra bff la..suma benda aku share ngan depa...bff sangat....kononnyerrrrrrr!!!! hahahaha

even kami jadi pembangkang masa mula-mula idea trip nie dikeluarkan, tapi kami tetap support untuk jayakan trip nie...best jugak sekali sekala lepak-lepak macam nie.....mesti aku akan rindu moment  dengan bebudak nie....dalam ramai-ramai, 3 orang je yang dah kawin...hat lain single lagi....yang paling tinggi tu pun single lagi....Areila Sahimi, novelis....taon depan novel Yes!! Bos main kat tivi...tengok tau....hari sabtu ahad, pukul 9 malam....tv berapa aku tak ingat....bagi jejaka diluar sana, yang lebih tinggi daripada Areila Sahimi, boleh la try ejas....sebab dia mencari jejaka yang lebih tinggi....T____T


*Ila, ni kali ke berapa aku promote ko kat blog aku pun tak tau la*


Tiada ulasan :