13 Disember 2013

Makan-makan @ Bagan Lalang

Mak aku mai dari kampung......dah 5 hari dah ada sini, tidoq rumah kak aku kat Kajang....so bila dah family ramai kat sini, mula la planning macam-macam.....Rabu lepas, kami lepak Bagan Lalang.....last mai sini masa aku pie PD dengan C.Nin + Ida....ni mai ngan family pulak....  :)




Siakap 3 rasa



Sup sayur untuk anak-anak


Sotong goreng tepung yang memang yummmmmsssss!!!!


ada banyak lagi.....ketam masak cili, pepahat masak pedas, ikan pari bakar.....aku rasa aku ngan laki aku ambik bahan banyak dah kot.....tapi bila makan rasa tak puas....maybe kena tambah lagi kuantiti makanan tu.....haishhhh....tak pa, next time kita repeat lagi no....hehehehe



family besar....ni baru 4 family yang mai....tu pun tak cukup korum...kalau 15 orang yang mai??? memang bersambung-sambung meja lah nampak gayanya.....bak kata laki aku, nanti ajak semua mai....kita bajet makan seribu....perghhhh, memang duduk tersandaq la kalau makan macam tu...hahahahaha

malam nie ada BBQ....cant wait

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan :