05 Mac 2012

Susu Soya Perisa Jagung



tadi pie Bank Islam bayar yuran sem ni.....pie ngan laki aku, balik kena jalan kaki.....humang haiiiiiiiii, kemain letih....dah la gatai pie pakai heel, mau nak tercabut kaki menapak balik opis...huhuhu
on the way nak balik tu, singgah kedai puspanita sat.....terasa ingin membeli sesuatu walaupon duet semakin kering kontang....
tapi xdak benda yang menarik hati dah pon.....nak cari air soya....nampak yang ni ja, susu soya perisa jagung....tanya ahkak kaunter ,'akak, ade yang ni je eh? yang ori tu dah tak de?' 'soya kotak yang ada, yang tu je la'....
ok, aku beli je la....aku ni bukan buleh skit...mai tengok ayaq yang bercampur dengan buah, mula la rasa melugai....cop cop cop, ni memang stok baru ka??? ka aku yang ketinggalan zaman?? hahahah
tapi rasa dia, just nice......boleh la tekak ni telan....
rasa macam 'esok aku nak pie beli lagi la'

;)

1 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

memang ketinggalan bus, keretapi semua cukup. di pendek cerita. pegrak tak tentu pasai. haha. kesian