08 Mac 2012

bila hati berkata-kata..........

semalam aku ngan laki aku telah melatih Haiqal untuk tidur asing...dia tidoq katil kecik, aku tidoq katil besaq....dan bbcoat Haiqal yang selama ni hanya penuh dengan kain baju, dah pon diclearkan oleh aku, untuk sumbat Haiqal...muahahaha....ini disebabkan kekhuatiran, kegelisahan kami laki bini bagi mengelakkan kejadian Haiqal jatuh katil lagi....ngeh3

tapi kan....baru sari Haiqal tidoq dalam katil sendiri, aku dah terasa sayu....entah semalam aku boleh pulak bukak baju si kecik tu sebab baju dia kena ayaq kencing, so nak tukar la yang baru....pastu aku bleh bantai lena...dah la semalam ujan sampai ke pagi....pukul berapa ntah aku terjaga, tengok anak aku kat katil sebelah tidoq sambil meniarap, hanya pakai pampers....alahai anak mama....sori sayang, mama kalau ngantok memang hudoh perangai....kompom sejuk....terus pie bilik sebelah, carikan baju Haiqal.....dan terus terdetik kat hati 'anak mama dah besar sekarang....dah kena asingkan tempat tidur.....tetiba ja hati jadi sayu.....rasa nak ja Haiqal bermanja-manja macam dulu....tidur satu katil, kiri kanan penuh bantal, takot jatuh katil...tapi semalam situasi dah berbeza.....haish la hati ni....suka wat aku sayu....sesayu dan semendung langit kat luar'

hurmmmmmmm

3 ulasan :

CheNamNam berkata...

itulah hatey ibu..cepat benar tersentuh kalo hal anak-anak neh...hatey ibu yang hebat..:)

mama leen berkata...

haiqal.. jom join contest..

♥ bella nabila ♥ berkata...

=..=" hover la mak chaq .