07 Mac 2012

roti jala

on the way nak pie semayang tadi, aku lalu ikot short cut, ikot bilik meeting.....pastu nampak la makanan untuk meeting petang ni....tetiba terus 'waaaaaaaaaaa, roti jala'.....sedapnya la kan.....terus memikir kat mana ada jual roti jala, leh aku pie mengenyangkan isi perot petang ni...hehehehe

pastu dalam surau pulak, aku jumpa kakak opis yang incharge meeting petang ni....terus aku ngan muka tak malunya cakap 'Kak Azah, tadi husna nampak roti jala dalam bilik meeting'......'awat, ko nak eh? satgi aku ambik'....hahahaha...see, ayat gegula hatiku dah berjaya menghasut kak azah....ngeh3


dan seperti yang dijanjikan, tengtengtenggggggggggggggggggggg











































roti jala nyum nyum

seronot kan jadi orang mengidam ni

nak apa suma dapat


tengkiu kak azah


;)

Tiada ulasan :