29 Mac 2012

Korean Addict

korang minat K-PoP????

korang minat cita Korea????

korang minat Korean hero yang super duper hensem walaupon mata sepet????

korang minat Korean heroin yang berani mati potong kuku kalau tak comey????

jawapannya ada disini



























beralihlah kepada 




Astro Beyond



sungguh awesome

sumpah tak tipu!!!!

hahahaha


dah la gambaq HD, nampak jelas gittew....yang hensem bertambah hensem...yang comey bertambah geram uh uh uh....yang tua nampak muda, yang miskin nampak kaya....eh????
hehehehe


siyes....langganlah sekarang....aku akui, sejak jadi pelanggan astro beyond ni, malam-malam ja kalau tadak bola, aku kompom bukak Channel 393 (One HD)....jadik pecinta wanita cita Korea lah pulak.....hat mana adik-adik yang gewdik-gewdik manja dengan k-pop, berjogetlah depan tv sebab ada channel khas untuk k-pop....yang minat tahap nak mampppp kat cita Korea, sumpah tak rugi langgan....ada banyak cerita.....kalau tak percaya, klik korean addict....kompom nanges guling-guling punya....tak yah download, tak yah beli CD....nganga ja depan tv, ambik channel 393....  ;)


aku lani menjadi peminat setia cerita-cerita seperti berikut :




While You Were Sleeping





Salaryman Cho Han Ji






Yes Captain!




dan ada beberapa lagi lah yang aku tak sempat nak ikot.....bagi mana yang berkemampuan dan tak sanggup nak ketinggalan Korean Drama kesukaan ati, jangan segan silu nak langgan skali Astro Beyond yang boleh record tu....kalau tak, rugi mammmmpppp lah.....aku tak brapa nak ada duet bab tu, so tengok mana yang sompek je lah....ngeh3


selamat melanggan


T___________T

Tiada ulasan :