20 Ogos 2010

Berbuka vs Bersahur

Alhamdulillah...marilah sama-sama kita memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana kita masih lagi mampu dan berpeluang untuk menunaikan ibadah puasa pada hari yang ke10 ini....aminnnnnnnnnnnnnnn

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ha, entry aku kali ni berbuka puasa....bukan apa, saja nk habaq, semalam aku n hubby bukak posa kt luaq....kat Tasik Idaman...korang tau kot tempat tu kat mana....kami ditemani oleh sahabat handai dan kenalan rapat...ehemmm, sahabat ke??? keh3....memang la sahabat, sahabat sejati.....kih3....
Merepek betoi la aku ni, astaghfirullah....semalam a.ayin (budak opis lama aku), dila (budak opis aku), cik Bob (kenalan opis), n kak Nurul (bini cik Bob)...kami ber6 telah bermuafakat utk menghentam duet en ayin habis-habisan dengan mengajak beliau berbuka puasa di luar.....

xdan nk snap gambaq time awai2 sampai...aku ngn hubby la plg last smpai kt sana...baru duduk, org dh azan...apo laie, den makan jo la....mmg dh x hengat org kiri kanan sampai gambaq pon xdan nk snap....tp apa pon, aku xkan mengecewakan ati kalian....ada jugak la aku snap, tu pn pas abeh makan...hehehhe

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Cik Bob n Kak Nurul

tengok, besepah ja ataih meja....mmg juara semalam dapat kat cik bob lar....(sbb mkn free)...hahahahha


ni merpati 2 sejoli...merpati ke??? macam gagak dah yg ujung tu...kah3...(ampun bos)


kekasih atiku.....auwwwwwww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dah, stop pasal berbuka....aku nk cita pasal sahur pulaksssssssss okeh....seperti ari2 sblm ni, laki aku akan mengutarakan ayat mcm ni ' jom p mcd, pekena GCB'....dh banyak ari aku dengaq menda alah ni ..... tp semalam menjadi kenyataan....pas lik merewang-rewang ngn kengkawan, jumpa azma, ida ngn suma lah....aku ngn hubby patah blk p bangi....dan akhirnyaaaaaaaaaaa

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

juadah bersahur....fuhhhhhhh, terbaekkkk la....hat ayam ngan double GCB laki aku punya, okeh...aku ngan kak aku makan hat bwh tu ja....huhuhuhu

-
-
-
-
-
-

waaa, terliuq dh aku...senget la pulak gmbaq nie....



lebih menggugat keimanan di tengah ari...huwaaaaaaaaaaaaa


ini jugak yang terbaeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkk.....shedapnye.....huhuhuhu
(saje aku besokan gambaq ni) muahahahaha

sekian,

Assalamualaikum.....

Tiada ulasan :