09 November 2010

tetamu datang & tetamu pergi.....

Salam....


pagi nie aku rasa mood aku terawang-awang....ntah, nak kata hepi pon dak, nak kata sedih pon dak....50/50....apa yang wat aku serabot pon aku tatau....blog??? macam dah lama aku x update, apatah lagi nak jengah untuk sekian kalinya.....hurmmmmmm....


masih lagi ada cerita pasal tetamu...sejak 2-3 ari lepas, aku rasa ada yang macam x kena dengan situasi kat umah aku....aku nak detailkan pon aku rasa x elok....tapi tu la, makin hari makin ada ja benda yang x kena....dari benda yang kecik dah jadik isu besar...not nice, okeh....


aku sebagai tuan punya umah merasakan benda nie x sepatutnya jadik....yelah, xdak benda sgt pon tapi awat perlu jugak benda tu diperbesarkan....pening, nak pikiaq hal orang ka nak pikiaq pasal diri sendiri??? kadang2 diam lebih bererti dari berkata-kata....namun, kadang2 kalau diam tanpa bahasa akan mengundang malapetaka....


tetamu datang & tetamu pergi..... sapa yang datang & sapa yang harus pergi??? semua tue hanya mereka yang mampu untuk menjawabnya....bagi aku, siapa2 saja boleh datang umah, tapi pada masa yang sama, bagi la aku n hubby ruang untuk kami berdua....letih bila memikirkan perasaan orang bila orang lain x penah cuba untuk memahami perasaan diri ini....


perlu ka aku ambil peduli atau hanya wat tatau n x ambil pusing??? Ya Allah, tabahkanlah hambamu ini....aku masih ada benda lain yang perlu aku fikirkan dari memikirkan akan hal ini....

Tiada ulasan :