15 November 2010

SERABOT YA AMAT.....

Ouhhhh...hidup aku hari-hari makin mencabar nampaknya.....perlukah aku ceritakan semuanya? atau perlukah aku memeningkan kepala aku yang semakin bengong dengan benda-benda ntah hapa-hapa ja yang dok mai?
kampung??? yeah, esok tengahari my journey to hometown....oooooo balik tampoooooooonggggggggggg, oooooooooo balik tampooooooooooongggg....ooooo balik tampoooooooonnnnnnnngggg, hati girang....ngeh3

semangat, okeh....esok, seperti biasa aku akan half day...hahahahahaha...cian my bos dapat PA cenggini....asal balik kampong ja, halfday...asal halfday ja balik kampong....asal balik kampong ja, halfday....asalllll.....eh, apa banyak punya ulang daaaa ini ayat......

dan aku akui, kepala aku semakin ari semakin serabot....apa yang aku pikiaq pon ntah....balik kampong??? duet??? makan??? perot lapaq??? ayat yang kerap kali diulang tayang...hehehehehhehe

ouh, kita kuar sebentar dari kotak kekusutan kebengongan keserabutan nie kejap.....

dengan ini aku mengisytiharkan........jengjengjengjeng

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

SUKACITA DIMAKLUMKAN BAHAWA ANDA DITAWARKAN TEMPAT UNTUK MENGIKUT PROGRAM DI UITM : PROGRAM :--------------------------------------- 
KAMPUS : B- Uitm Shah Alam
KEMASUKAN : Disember 2010

Alhamdulillah.....termakbul jugak cita-cita aku yang asyik tertangguh.....hehehehe....bila cek tadik, aku punya la gembira tahap babas....pastu kan...bila nengok tarikh kena register, bil yang kena bayaq, aku dah mula pening....pening sepening peningnya.....adoiiiiii...



SURAT
TAWARAN

INSTITUT PERKEMBANGAN PENDIDIKAN(InED)
Intekma Resort & Convention Centre
Persiaran Raja Muda, Seksyen 7, 40000 Shah Alam
Tel: (603)5522 5314, (603)5522 5315
Faks: (603) 5522 5319
http://www.ined.uitm.edu.my
 


Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikut program di UiTM:
    
 Program:
OM221 - ( F - FLEXIBLE LEARNING PROGRAM )
 
  IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN SISTEM PEJABAT (KEPUJIAN) 
    
 Kampus:
B - UiTM Shah Alam
KEMASUKAN DISEMBER 2010
    
Sila datang mendaftar di tempat.
    
 Tempat:
DEWAN SRI BUDIMAN
  UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA, 40450 SHAH ALAM
   
 Tarikh:
12/12/2010
Masa::8:30AM - 12:30PM
 



Nampaknya, pasni dah xdak la weekend yang menarik kau memang debom bagi aku....pagi-pagi dah kena pie shah alam, pie class....dah xleh mangun lewat cam selalue...dah xleh golek-golek, malas-malas dah kat umah...mudah-mudahan laki aku nak tolong antaq la...kalau dia tamau, xkan aku nak kena drive??? oooooo, tidaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk.....

pastu kan, bila aku nengok ke bil nya....ohhhh, buleh tahan jugak noooo....adoooiiiii...lagi sekali pening!!!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 
NO. DOKUMEN:   2010323651501
BIL PELAJARTarikh :   15/11/2010 
Nama Penerima:BENDAHARI UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA
Nama Pelajar:NURUL HUSNA BINTI MAT YUSSUF
Amaun Perlu Dibayar:RM   1,359.00  
TABUNG AKTIVITI PELAJAR (IJAZA50.00
KENAAN TETAP (PELAJAR BARU)109.00
YURAN EPJJ1,200.00






haaaa, amik ko....aku siap bold n redkan dia punya harga....amacam, ada sesapa mau tulun aku tak??? tulun la bayarkan....i janji akan study dengan setulus ati...setiap sem i score 3.00 n above......hehehhehehe.....jap2, leh wat installment tak??? muleh la, muleh la....plzzzzzz

tapi aku nie tak la pening sangat bab duet sbb aku memang dah spend untuk study dah...cuma aku mula terpikiaq, 5 taon.....lani umoq aku 23 + 5 = 28 taon dah.....leh ke aku nak pulun??? time anak dara, leh la aku bagi 110% attention....ni dah kawen....makan pakai laki aku....sapa nak masak time weeken kalau aku class dari pg sampai petang sampai malam???? tup2 taon depan plak kuaq anak, camana ngan anak aku??? kalau kata kembaq, sapa nak jaga depa time cuti??? hahahahahahhaha...berangan nak anak kembaq....hahahahhahahha...lucu-lucu...tapi kalau dah rezeki, ok jugak kan??? amiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....  :)...tapi kan, kalau dah aku beranak sem tu, konpom2 la aku dah skip 1 sem....mau kata dalam tempoh 5 taon 2x aku beranak, maknanya 2 sem aku skip....itu bermakna aku kena tambah lagi 1 taon....umoq??? takotnyaaaaaaaaaaa aku..............

arghhhh!!!! itu suma alasan...penah jugak aku merungut tadik kat laki aku...konon nak mintak simpati la.....'abg, ayang serabot la pk study'.......dan inilah balasan laki aku....'ala, study ja'.....wah, nampak sangat dia tau aku dah mula ngelat bab study....hehehehhehee....mcm tau2 ja, kan?

dah2.....aku dah xmau terlalu bengong dengan benda-benda alah nie....aku nak skip semua nie dulu...sekarang nie adalah moooooooooooooooooodddddddddd.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 raya raya raya, selamat hari raya......




~Selamat Hari Raya Aidiladha~



Tiada ulasan :