01 November 2010

-----------------------ntahapaapaaja----------------------

huh....ape aku nak tulis pon tatau la....sebab banyak sangat menda kat dalam pala otak nie yang nak kuaq...eh3, pening lalat aku nie x abeh2 lagik upenye.....bleh pulak men acan-acan ngan aku nak muntah ngan idok...adoiiii....ape aku dah makan semalam???? sakit kelape maaaa memikiau....aduhhhhh


ha, sebut pasal makan perot aku dah berbunyik....brupppppp!!!! malu okeh...naseb baik la aku sengsorang je arini, bos tadak...kalau bos ada, dia plak dengaq dari dalam bilik, mane aku nak letak muka aku yang chumel nieh??? dalam kain??? bawah meja??? owh, tidak.....


dan bagi membuang segala pening lalat, rasa tawaq hebiaq kat anak tekak aku nie, aku telah memakan ini sebagai penawar.....



owhhh... sangat shedap...rase macam dah lame x makan menda nieh....rasa sampai ke tulang sum-sum dia punya shedappppp....(bleh pulak kan pagi2 aku dah mentoksikkan perot aku)...



dan lagi....ada 5 slices je...macam x cukup...pening kepala pon x ilang lagikkkk....



dari pandangan atas....ada serbuk asam sikit....emmmmmmmmmm, shhhheeeedapnya.....x kira, petang ni aku wajib pie cari adik beradik jeruk kat alamanda....laki aku x mau bawak, aku drive seniri...rasa x larat, aku tahan bas....wah, sangat tegar keputusanku untuk mencari jeruk....(ader sheshape yang shimpati kat haku tak??? tulung la belikan...keh3) dari aritue aku teringin nak beli, tapi malas nak beli sebab tau bukan aku nak sangat pon.....tapi arini keimanan aku sudah tergugat dengan kesedapan pelam muda nie, sedikit kuning kat ujung sehingga menyebabkan aku tergigit sendirik lidah aku....adoiiiiiii...ni, perot dah memulas.....sat, nak kena check in otel jap ek;






* sambung....


ha, disebabkan bos aku tadak, surat masuk tadak, tepon pon xdak orang call....aku ape lagi, berblogwalking lah....aku ade jugak niat nak pie letak pala kat pantri surau,yela ghope aku nie sat merah, sat putih, sat pucat, dah macam zombi kampung pisang dah ha, nak kena jugak bagi terapi mata.... tapi memandangkan khidmat aku masih diperlukan untuk scan surat-surat, memo, gambar dari pihak tertentu, jadi aku pon tetap setia kat depan pc nie ha....


oh, ya....hilang ingatan sebentar....tadik, masa aku berblogwalking....setahu aku, orang pompuan jer yang rajin kodek menda-menda nie...means blog la...kalau laki, leh la kira ngan jari....tapi aku ada jumpa ngan 1 blog nie, mamat punya...bukan minah, okeh....dia punya blog pon ramai jugak yang mengomen...dan entrinya jugak boleh tahan...xdek la melalut ke laut....kira dia mempunyai idea yang agak bernas untuk attrack orang jengah blog dia....syabas mera bete....huahuahuahua....


dah...aku tak paham apa yang aku melalut nie...aku nak tidoq sat....lapaqqqqqqqqqqq wehhh...eh, ada kena mengena ka tidoq ngan lapaqqqq/?? aku dah ting tong....



Tiada ulasan :