02 Disember 2014

Roti Sarang Lebah

Dah lama teringin nak rasa....nak buat memang takkkkkkkkkkk la....aku bukan tangan orang buat apa semua jadi....disebabkan roti sosej gulung tak menjadi....disebabkan piza aku tak jadi....terus aku nak lupakan pengalaman-pengalaman ngeri membuat apa jua makanan berkaitan roti....hahahaha....so semalam aku order ni dekat kakak opis


Roti Sarang Lebah - Chicken Fross



Roti Sarang Lebah - Butterscotch


Masa dapat pagi tadi, perasaan nak merasa tu membuak-buak....terus aku lupakan azam diet aku buat masa beberapa jam....tengah pulun makan, bos lalu....takan aku tak ajak...bos rasa sikit, bos puji sedap....tapi memang sedapppppppp ponnnnnnnnnn.....aku makan yang butterscotch tu....habis sebekas kat aku sorang....tak sempat nak bawak balik bagi anak rasa....muahahahaha

Petang nie nak makan chicken fross pulak.....memandangkan aku tak makan nasik, boleh la aku balun roti ni cukup-cukup.....*padahal karbohidrat jugak cik own oiiiiii*

Tengah taip ni pun rasa tertelan-telan ailioq tahan.....nak makan sekarang kang nampak sangat aku kelaparan....sabaq sat....pie semayang dulu....bagi sapa-sapa yang nak try order, boleh usha fesbuk 'Juliana Ali' dengan tag line 'Jemah's Homemade - Taste That You Will Love'.....tak kalah tag line pon....ekekekeke
Boleh la sapa-sapa nak selit order....COD area Putrajaya sahaja.....rm6 sebekas...banyak lagi yang Kak Jue aka Jemah nie jual....durian crepe, tiramisu cake, cheese leleh...macam-macam lah...try la usha...very recommended

Dapnye nie....Yummeh!!!!


Tiada ulasan :