12 Disember 2014

Need vacation

Arghhhh....agak stress di hujung-hujung semester nie....macam aku cakap la, minggu nie last kelas....tapi ada ja esaimen yang belum siap....haishhhhhh, susah ati....minggu nie saja ada 2 test....dan test ni adalah antara yang menakutkan sebab lecturer agak strict di situ....tak berani nak toyol bagai....ekekekeke

Dan disebabkan last kelas nie clash pulak dengan family day office, makanya aku terpaksa pilih attend kelas.....waaaaaaaaaaaaa, rugi...habeh la tv 42 inci aku tu.....sobsobsob

Lepas habis paper sem ni, ingat nak ajak Pak Zul lepak mana-mana...dekat-dekat sudah....bayangkan voucher aku beli dekat groupon burn cenggitu ja sebab aku lupa semua benda tu ada expired.....aku ada beli dekat Tiara Beach Resort PD, lupa.....cek tarikh tengok dah expired....rugi 80 hengget....then lagi satu dekat Gold Coast Morib..sampai ujung taon nie...tapi aku tak dak masa nak pie...dah tak sempat....seb baik ingat...so aku suruh je kakak opis aku pie....tak yah bayar, pie je la lepak anak beranak....lagipun kalau check in time cuti sekolah nie ada surcaj, so suruh dia bayaq surcaj tu je lah....hat lain, anggap la tu cabutan bertuah kat dia....dari burn kan....

Dah, tu je nak bebel



Tiada ulasan :