08 Disember 2014

Exam, please be nice!!!

Yuhuuuuuuuuuu....mak bizi.....qeja opis tu memang dah qeja hakiki....tambah-tambah pulak nak family day, dok kena kolek duit kat pegawai la...bila kira, terlebih-lebih la pulak...haishhhh, mana pulak mai duit hat lebih-lebih tu...kalau duit sendiri maybe la aku happy...ni duit orang, jenuh pikiaq sapa yang bayaq terlebih ni...adoiii la

Macam yang korang tau, semester nie kelas aku tiap-tiap minggu....dulu 2 minggu sekali ja....sekarang ni tetiap minggu travel ke Puncak Alam....letih sebenarnya....macam tak cukup rehat...letih badan, letih otak...mai lecturer yang okei, dia faham, setakat quiz tu nak jeling-jeling nota dia pejamkan mata ja....tapi mai yang treat kami as PJJ student like fulltime student, memang sakit la....nak meniru dah tak boleh, nak bukak buku pon tak boleh....hadap je la paper tu..

Minggu depan last kelas....tapi esaimen belambak lagi yang tak siap...dah ler semester nie aku ada ambik Academic Project...kena distribute questionnaire bagai....then nanti ada viva....in english....tak tau la apa yang aku nak mengarut time present nanti...fuhhhhhhhhh, mendebarkan....report pon tak siap lagi

Dalam dok kelam kabut tu, tetiba budak kelas update dalam wassup yang jadual exam dah keluar...omaiiiiiiii, cepatnya.....kelas tak habeh lagi nie, jadual final exam dah ada....bertambah stress mak!!! dah tu ujung bulan nie dah ada core paper....*nangishentukkepalakatmeja*
T_____T

Dan lepas exam ni, aku nak rehat puas-puas....dah lama tak balik kampung...dah rindu dekat mak dah....dulu sebulan sekali terpacak kat kampung...ni dah 2 bulan...sabaq na mak, nanti kami balik...mesti mak rindu Zara kannnnnnnnnnn...asal aku pegang telefon ja, 'tokkkkkkk, tokkkkkkkkk'...sayang sangat lah tu dekat tok dia...



Tiada ulasan :