24 Disember 2014

Laksam


Bismillahirrahmanirrahim....................

Lapaq wei...makan pagi tadi ja.....sebelum mai qeja....panaskan lauk apa yang ada, mintak Pak Zul uruskan anak pagi nie....bukak tv, makan....sebut pasal panaskan lauk....Isnin lepas aku ada course....Pengurusan stress...best....so fasilitator tu mintak senaraikan, satu kebaikan yang kita dah buat pagi tu....aku dengan senyum lebar tulis 'panaskan makanan untuk suami'....hoiiiiih, kemain bahagia aku boleh buat macam tu.....tapi bila fasi tanya, semua satu dewan gelak!!! sebab fasi kata, 'panaskan makanan untuk suami??? bukan masak yang baru...sian suami'.....hahahahahaha...aku pon gelak jugak la....rare kot kebaikan aku pagi tu.....tapi malu pon ada, sebab ada yang tulis 'masakkan sarapan untuk keluarga'.....so, tak pepaham lagi ka aku macam mana??? muahahahahaha......ni baru jumpa makanan....aku bizi....even bos tak dak, tapi qeja tetap on.....tak sempat aku nak bersosial....hahahaha...tapi tak pa, semoga ada keberkatan disitu....T_____T

Laksma ni pie beli dekat Jakim tadi....biasalaaaaaa, Jakim mall......dah 2-3 hari aku tahan diri dari nak pie, hari nie tewas jugak....semalam aku pejam mata, tapi dah pukul 3 menapak jugak ke jakim...nak ambik duit....tapi tengok ada la stall aka booth yang tak tutup....sempat jugak rembat baju tidoq dekat anak-anak....4 pasang kot....muahahahaha





Kiri kanan kerja.....kerjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...kiri kerja hakiki sebagai Pa....kanan kerja hakiki sebagai student.......stress Pak Zul bila aku dah 2 hari dok hangkut lappy dia bawak mai opis.....pinjam laaaaa, sem ni ja kot nak hangkut....sebab ada software spss aku install dalam tu....kat pc opis tak dak.....sanggup nak beli lappy baru....hamboiiiih, banyak nau duit....bak sini skit......... *kipashujungtudung*


Tiada ulasan :