27 Oktober 2014

Nota Exam ICT Tahap Lanjutan

Assalamualaikum....

Jumaat hari tu cuti, hari nie agak bizi menyetelkan apa yang patot....ouh ya, 29 Oktober nanti ada exam ICT tahap lanjutan untuk Setiausaha Pejabat N27/28 kan....good luck kepada semua yang akan sit exam nie nanti....alhamdulillah, aku dah lepas exam Jun aritu....boleh la naik pangkat pasni....yippa!!! *verangan* hahahaha



So, kepada sesiapa yang drop komen kat entry aku sebelum nie pasal nak dapatkan nota + latihan nota exam ict....plz and plz give ur personal email....sebab emel gomen ni ada yang tak lepas....fail besar....dan lagi satu, do pm me via emel or whatapps 017-4691059...kadang aku tak terbaca komen-komen kat entry lama dan lambat nak emelkan nota tu utk korang...

Hopefully, dengan nota + latihan yang aku emelkan tu dapat membantu + memberi gambaran macam mana contoh soalan exam nanti...kepada yang baru first time nak ambik, yang kali 2 - 3 nak ambik, good luck...baca soalan betul-betul, dan fahamkan....yang penting exam nie, kena cepat...kalau soalan satu tak boleh nak buat, pass yang lain...jangan tertunggu-tertunggu soalan tu ja...kang tak sempat....

Sapa nak nota  whatsapp eh.....again 017-4691059....sempat lagi nak study nie....esok aku ada course, takut tak dan cek emel....kalau wassup dulu at least aku alert jugak la pasal nie....

Okei, gud luck semua  ;)

Tiada ulasan :