13 Oktober 2014

Ini baru rare!!!

Semalam macam biasa, aku ada kelas.....kelas petang.....tapi pukul 11.30 pagi dah cunggit ke Puncak Alam....masa aku keluaq rumah budak-budak tu dok lena lagi....Zara dah bangun, menyusu kejap....then sambung tidoq balik....ntah pukul berapa la depa bangun....tidoq dengan Pak Zul, macam tidoq dalam buai la....bangun sat, tepuk....tidoq balik....bangun pulak, tepuk lagi...tidoq balik.....boleh lagu tu no....hahaha

Tapi semalam Pak Zul duty.....tinggal la budak-budak tu dengan adik aku, Eqah....dia ada kat sini...rumah aku kan tak penah tak dak tetamu....mesti ada ja....dan bila depa ada, aku boleh sengih sampai telinga....sebab boleh 'panjang kaki' even Pak Zul tak mau ikut....muahahahahaha


tetiba, petang sikit Eqah wassup.....nampak tak apa yang aku nampak??????????

Zara dok mentekedarah ayaq nescafe!!!!!! hadoiiiii la anak.....dalam banyak-banyak hat ni jugak dia sapu!!!
*lapayaqmata*


1 ulasan :

mama leen berkata...

boleh geng ranea la..