07 Julai 2012

pizza hut @ Alamanda

fuhhhh.....sempat jugak aku curik masa nak hapdate blog.....tapi tadak modai.....idea dah kelaut....suma sebab final exam yang soalan ntah hapa-hapa....lain aku baca,lain  aku hapai...len yang kuaq....dah tu asal bukak paper exam, terus blank....tak tau nak jawab mana satu sebab satu pon aku tak tau...hahahaha *studiketakkakoiiiii* ermmmm...menyesal tak guna dah....so ada 2 paper lagi next week....tapi tak stat studi lagi SEBAB aku kesian kat readers yang view blog ni, asyikkkkkkkkk entry yang sama ja...xpa-xpa, ni ada entry baru....  ;)


haiqal semakin membesar dengan jayanya


@ Pizza Hut Alamanda









abeh ati la tu....kami duduk kat tempat paling ujung, tepi dinding....dinding tu pulak ada cermin....pastu Haiqal jadik hover sengsorang.....sentap aku ngan anak yang makin lasak ni...grrrrrrrr




tengok????
tunjuk perasaan bila kena tarik dari cermin







muka tak puaih ati bila apak dia pegang.....



ini Kids Meal eat free.....kalau ko datang bawak anak 6 orang yang layak dapat set ni, jangan harap ko ingat duet poket ko selamat....set ni hanya untuk 1 kepala saja.....dapat air soya 1 cawan kecik pastu ko boleh pilih nak menu apa....aku ambik spageti carbonara....sebab tak pedas.....anak I kan kecik lagi.....bukan main si kecik ni makan....pastu tak abeh, aku pulak berebut ngan adik aku.....T___T






memang teringin nak makan lama dah....tapi laki i kan tekak nasik....tengah malam kalau kuaq makan pon nak nasik....abeh bila nak makan tepung cam ataih ni....disebabkan dah lama sangat aku dok berzikir kat telinga laki aku nak makan piza, at last tercapai jugak hajat...

ouh ya....ni aku order Cheesy Bites Steak Pizza.....ada 2 menu yang boleh pilih, nak beef or chicken....kitorang nak beef tapi x dak, so redhoooo je la chicken pon....sedap jugak

set ni dapat 2 mushroom soup + garlic bread + 2 gelas air....seperti biasa, aku ngan laki kan tak minum ayaq gas bagai....so adik aku la jadik mangsa...kami ambik ayaq hat mahai skit....hahahaha




lasagna hangit laki aku punya....
boleh ke hidang kat customer makanan camni??? kalau kat dinner dash ni, kompom markah dapat sikit...hahahaha



dah


babai

Tiada ulasan :