16 Februari 2015

JPK Futsal Tournament 2015

Macam tak percaya aku join futsal tournament nie.....Orang pon pelik, siap tanya 
'Husna main ke?' 
 hellooooooo....aku nie nampak je pendek, tapi berbakat besar tau....muahahaha

First time main okeh....sebelum-sebelum ni aku cuma jadi peneman setia Pak Zul ja....kadang tengah Pak Zul main, aku tendang bola dengan Haiqal + Zara....tapi dah lama sangat kot tak tendang bola sejak-sejak Pak Zul dah tak di invite untuk main sekali....ni bila orang datang kutip nama sapa nak joint, aku rilex je bagi nama....siap boh nama adik aku sekali...padan muka dia...hahahaha

Berlatih tak pernah....group aku pagi tu baru first time jumpa ahli kumpulan....seb baik la most of them tu memang pegawai bahagian aku, so aku memang dah kenal rapat la....nama group kitorang 'Slumber FC'....saja kan depa ni, boh nama group macam tu..memang selamber habis la wei...orang turun training, kami tak...orang training sebelum game, kami tak.....borak-borak, pastu possing....hahahaha








Keeper-keeper berpossing dalam kete


Ok, ni gambar SEBELUM beraksi




ni SELEPAS beraksi....maintain cun tapi rasa nak matiiiiiiiiiii....main 5 minit pon dah pancit....apacer??? nampak nau lama sangat tak bersukan... hahaha







Newbie FC (pink) vs Slumber FC


Group laki nie tak tau nama apa....tapi rasa team merah nie kalah kot...possing ja lebih....sama cam group aku....T___T


Okei, nie malam training.....group campur-campur....tak cukup kami join ngan laki sekali.....tengah aku main, tetiba Zara lari masuk court......tak ke naya aku pulak lari ligan dia....bukan ligan bola.....mama baru nak asah skill, Zara dah kacau....adehhhhh






Slumber FC vs Newbie....peace yo!!!





See....tengok aku sepak bola, ada style dak....wei, gemok dah aku rasa....lari sikit pancit....siap muntah-muntah bagai......ingatkan pregnant, dak pon....memang badan tak dak stamina langsung.....kahkahkahkah


Actually, group perempuan ada 3 ja.....so, hadiah memang ada dari 1 sampai 3....menang or kalah, tetap dapat hadiah....nak apa lagi, dapat no 3 memang kami tak kesah....kan kata slumber.....hahahaha




Yeah, Slumber FC dapat no 3.....dapat je hamper, terus blah.....eh dapat piala jugak sorang satu....lawak pon ada bila nak ambik piala tu....al maklumlah, tak penah-penah....ekekekeke.....dah dapat hadiah, terus blah....dah tak tunggu group lain dah pon.....pastu bila tengok orang update kat fb ada pemain terbaik bagai, baru aku tau 'ada eh anugerah pemain terbaik?' hahahahaha


 Newbie FC dapat nombor 2


Nie pemain JPK Wilayah Tengah....dapat pemain terbaik untuk perempuan.....eeeiiii, dia ni memang lincah...nampak ja pendek macam aku, tapi kemain.....zuppp zapppp zuppp zappp  dia lari sana sini....tak daya aku nak ligan....pastu tetiba ada wassup group ofis aku dok buat 'sepatutnya Husna yang dapat pemain terbaik'.....hek eleeeeee, rasa macam nak tumbuk je muka...choiiii sangat.....perli aku eh???? 

Tiada ulasan :