13 Februari 2015

Innalilllahiwainnailaihiraji'un ;( - perginya tokoh yang tak akan ada pengganti

Assalamualaikum dan Salam Jumaat,

Semalam satu dunia dikejutkan dengan pemergian allahyarham Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat, mantan Menteri Besar Kelantan.....sedih....even aku  tak penah jumpa, aku tetap rasakan pemergian seorang alim ulama nie....meninggal malam Jumaat, malam yang mulia....tak semua orang berkesempatan untuk merasai nikmat terakhir nie....




Semalam aku tengok Astro Awani.....ada la depa bacakan background allahyarham yang aku tak penah tau.....kagum sebenarnya....pagi nie tengok wassup, ada yang tangkap gambar sekitar majlis pengebumian allahyarham....MasyaAllah, ramainya umat Muhammad berkumpul......rasa kerdilnya aku....









Semoga arwah Tuan Guru Nik Aziz ditempatkan dikalangan para Nabi, para Anbiya, para Sahabat dan para Solehin.....Aminnnnnn


Tiada ulasan :