08 Ogos 2014

Cerita Raya Kami 2014

Selamat Hari Raya.......aku tak wish pon kan....tup-tup dah  berdesup balik kampung.....hehehe.....Maaf zahir batin....kosong-kosong kita ye.....  ;)

Macam mana raya korang taon nie? aku biasa-biasa aja.....tak de la nak hover-hover....cumanya penat jugak la ke sana sini mencari baju raya...dah habeh cari baju, nak cari tudung pulak bagi match dengan kaler bunga baju....macam-macam....seb baik taon ni aku ada port baru nak cari baju raya, dekat Bangi Gateway....kat situ memang meriah dengan pelbagai jenis pattern, kaler, design dulu kini dan selamanya.....baju Zara aku beli kat situ...hehehe...siap ada kedai tudung, shawl, kedai brooch....macam-macam lah...tempat pon selesa....lepas bukak posa pon aku sempat ja lagi drive pie sana....last minute mencari barang, seronok jugak...hikhikhik

Macam biasa, lepas sembahyang raya, semua pakat rilex-rilex dulu....raya kali nie abang Jan aku balik pagi raya....so kami kena tunggu depa sampai dulu la nak bersalam-salaman...selalu tengahari baru bermaaf-maafan 1 family....al-maklumlah, family besaq...



Board of Directors.....dari kanan berbaju kuning koko, mak kesayangan....K.Da....A.Ari, A.Jan, A.Baq + A.Ein.....ni dah memang ikut susunan sapa beranak dulu....hehe









Mak aku dah berlinang ayaq mata dah time nie....cool mak, cool.....


my turn....tudung aku pagi raya nie pinjam adik aku punya...pastu adik aku lagi sorang kalut nak buat ala-ala 'Indah Halina' dalam cerita Kerana Terpaksa Aku Relakan....same tak??? hahahaha











Dah habeh salam dengan familly baru teringat haku tak raya lagi dengan Pak Zul.....ramai sangat....sampai terlupakan laki sendiri....muahahahaha



Selamat Hari Raya ye bang.....cium tangan lama sikit, banyak nau dosa.....baru mintak mahap karang gadoh balik.....kena 'raya' hari-hari la macam nie....T______T
 Tengok muka Pak Zul...muka belagak....rasa puas ati kot bini mintak mahap....hahaha...iye bang, kosong-kosong kita ye....








Sama pattern bapak dengan anak....readymade.....dah ler murah.....siap ada klip lagi kat lengan baju...terus nampak hensem kedua-duanya.....hahahaha...



ni eksyen je lebih....hikhikhi



Ouh ya.....raya kali nie agak terkilan sebenarnya.....iyelah, gambaq 1 family tak tangkap....lupa...selalu aku la tukang ajak bergambaq.....pastu dah kalut nak selfie dengan adik-beradik yang lain, lupa terus nak tangkap gambaq 1 family......pastu lupa pulak nak snap pict makanan yang lazat enak dan kebabom kat rumah tu.....hadoiii la.......dan yang paling terkilan, tak dak satu pun gambaq aku dengan family kecilku......semua gara-gara si mek Zara lena time orang salam-salam nie...



ni gambaq muka mintak penampaq.....hahaha...kain pon tak pakai....orang pagi raya dah lawa dah, dia nie tengah hari baru boleh siap bagi pakai baju kurung....


pastu terbongkang lena sorang-sorang.....memang tak wujud la gambaq raya dengan dia.....ada dengan Haiqal ja....huhuhu.....ralat jugak rasa....hurmmmm, nantilah kita tangkap gambaq lain no.....

Raya first tak pie beraya mana pun...sebab malam tu nak buat BBQ....aku petang raya dah menghadap Tesco...mencari barang nak berBBQ....dah ler aku yang marinate ayam, sedap pulak tu....terkecur-kecur ailioq ai....

bye....

Selamat Hari Raya semua



2 ulasan :

♥ bella nabila ♥ berkata...

chaishhhhh . perlu ka crop gambaq ela dgn zara !

zulhusna berkata...

hahaha....baru rare