02 Januari 2014

Welcome 2014!!!

Alhamdulillah, masih diberi nafas untuk menghirup udara ditahun 2014.....korang sambut ke??? ker pegi guling atas jalan raya??? hehehehe.....mengarut-mengarut.....sudah-sudah la berfikiran negatif macam tu, ada banyak lagi cara lain yang lebih relevan dan boleh diterima akal....tak yah la hover-hover sangat, tak pepasal ke dalam pulak nanti.....opssss, sori melalut....maaf kalau ada yang terasa....peace!!!

Azam tahun nie? masih tak terbayang apa azam aku sebenarnya....muahahahaha...tengah pikir exam....aku masih berhutang jawapan-jawapn past year question dengan group study aku....depa semua dah mula hantar part memasing, aku je sonyap....huhuhu....so tak sempat nak berazam....

Cumanya aku harap saat ini, waktu ini, hari ini, bulan ini, tahun ini adalah lebih baik daripada tahun-tahun yang sebelumnya.....sebab aku pernah terbaca satu petikan yang lebih kurang macam nie la bunyinya 'alangkah rugi hidup seseorang jika hari ini adalah lebih buruk daripada hari sebelumnya'...

kalau nak katakan azam, hari-hari ada ja azam yang tersemat kat hati....buat dengan tak je....so, mari kita semaikan azam baru setiap hari....mudah-mudahan, satu hari nanti akan tercapai jugak walau secara sedar atau pun tidak...

Selamat Tahun Baru 2014  ;)

Tiada ulasan :