23 Januari 2014

Majlis Anugerah Tangan Emas Perdana Menteri 2013

Petang nie ada event dengan YAB Perdana Menteri Malaysia....aku kalau bab event ni, boleh dikatakan aku akan jadi AJK Jemputan.....tak penah lagi la kot jadik AJK lain.....dah macam orang kuat jemputan dah aku rasa....tapi kuat tak kuat sangat lah.....hahahahaha

So petang nie kebanyakan staff ofis akan berkampung dekat MAEPS....pagi nie pun ofis dah kosong....tinggal la orang yang tak kuat cam aku nie je ha....bukan apa, kena tunggu kot-kot ada lagi orang call nak tanya pasal majlis petang nie....eh aku suka sebenarnya jadi AJK jemputan....sebab orang luar akan call aku untuk confirmkan kehadiran....disamping merapatkan hubungan, aku dapat mengasah bakat 'bercakap' aku.....muahahahaha...aku ka suka potpetpotpet gittewww.... (T________T)

Aku pas Zohor kot pie...kena jadik driver bos....driver kat opis ni sume dah menapak kat MAEPS, so aku bawak bos aku...boleh cabut awal sikit petang nie








see......nampak tak ayat kat bawah tu......kuat tak kuat, ni ler keja aku tetiap tahun kalau ada event....hikhikhikhik

Tiada ulasan :