27 Januari 2014

Doa untuk kesihatan mata


Assalamualaikum

Pagi nie rasa ceria je.....entah kenapa...maybe sebab hari nie tak kelam kabut, semua barang dah get ready untuk bawak pie school and office....selalu pagi-pagi baru nak standby barang, iron baju...blablablaaaaa....

Even aku siap awal, tapi tetap punch card merah...sebabnya jalan jem nak masuk kat Kompleks D tadi, pastu lif pulak lambat gilerrrr.....habis merah...tapi tetap boleh senyum sebabnya, sampai ja kat meja aku nampak ada doa-doa nie :)


Doa untuk kesihatan mata....
aku tau, tak dak orang lain yang akan bagi dan aku cam sangat tulisan tu.....from my boss.....kadang-kadang bos ni bila kita ceritakan masalah kita, dia adalah orang yang akan tolong menyelesaikannya.....even tak sepenuhnya, tapi pertolongannya sangat memadai...seriusly...tambah-tambah doa untuk amalan seharian...insyaAllah bos aku akan tolong

Terima kasih bos....semoga dengan pertolongan bos kali ni memberi sedikit ganjaran untuk bos kat sana kelak.....Amin


Tiada ulasan :