11 Disember 2012

Nasi Minyak House Part II

Kan aku dah cakap, aku akan repeat sebab aku tak dan makan cheezy kebab tu kan.....so, malam tu jugak aku pie....hahahaha....kami pie ber4....aku, adik aku + Haiqal + Zara.....laki aku ada qeja, bizilah katakan...

jadi, menu yang diminta adalah :


nasi ayam
sedap jugak....ni untuk Haiqal....tapi dia makan 2-3 mulut je....so mak dia tolong habiskan......membazir kan amalan syaitooooonnn




tadaaaaaaaaaaaaaaaa
ni la cheezy kebab yang aku nak tu.....ada 3 perisa....aku ambik egg and cheese.....
dapnyeeeeee.....serius, makan roti dia saja pon sedap.....
tapi fries kureng.....macam fries murah....dak pun fries yang dah lama.....



see, kemain hepi lagi budak nie
fries yang tak sedap tu Haiqal tolong makan....hahahaha....kejam punya mak

malam ni aku dapat makan dengan aman dan tenteram sebab Zara lena......hoyeeeeeeeeee...letak ja dalam stroller...tu pun masa sampai tu aku dah pam dulu.....bila dah ralik lena, baru kami keluar qeta pie makan....kalau tak buat macam tu alamat tak merasa la



Nasi Minyak House ni bukak sampai pukul 10.00 malam.....tapi dalam 9.30 malam macam tu kalau dah tak dak customer depa dah siap-siap kemas dah......bersih je aku tengok kedai ni....dah la kami last customer.....heaven gila....macam kedai tu, aku yang punya.....muahahahahaha
dan bagi sesiapa yang belum cuba makanan di Nasi Minyak House, cubalah.....harga pun tak dek la mahal sangat...boleh je nak datang makan dengan orang tersayam



Tiada ulasan :