26 Disember 2012

Nak tengok-tengok ja...........

Ni yang aku malas ni..... Putrajaya tiap-tiap minggu ada ja event yang boleh membuatkan laki aku bankrup....pastu siap gantung banner sepanjang jalan.....mata aku ni pulak pelik sikit....even rabun, tapi bab-bab sale-sale ni nampaaaaaaaaaak aja ko ye.....pantang nampak, mula la gosok belakang laki aku lama-lama sikit...mana tau ada rejeki.... ;)

bila dah terpengaruh, laki aku pun terpaksa la ikut kehendak isteri....kali ni bukan event apa pun,cuma ada jualan hiasan dalaman rumah.....nak tengok-tengok ja.... mana tau ada frame ka, yang berkenan....boleh lekat-lekat kat dinding rumah.....jualan ni start dari 21 - 23 Disember 2012 @ PICC...dah lepas dah....aku pie pun dah pukul 8.30 malam.....bila sampai kat PICC, tengok banner tulis jualan start 10.00 pagi - 9.00 malam pulak.....dan ka aku nak usha barang??? haishhhh...masuk Dewan A, ada set katil, cabinet tv, akuarium....cantik......ada sofa, cantik jugak....tengok harga, ouh.....cantiknyaaaaaa harga....lap peluh....nak beli??? tak kot....jalan lagi....sentuh itu, sentuh ini....duduk sana, duduk sini.....siap interview macam-macam kat bebudak sales tu.....tapi kan, ada kat satu booth tu, rasa macam kaki termelekat pulak.....tapi, laki aku nak ka??? huwaaaa, terasa bersalah disitu.....bila dah 2-3 kali dok pie pegang, tenyeh-tenyeh punggung.....abang, yang ni okei dak????






kan dah terbekenan......aku ni serba salah....nak beli, tapi duit nak guna duit laki aku.....nak guna duit aku boleh, tapi lain taon lah.....muahahaha....bila kenyit-kenyit mata, buat muka kesian....laki aku pun bagi green light....hoyeeeeeee......apa yang aku berkenan sebenarnya???? 




dah dapat green light dari big bos, apa lagi.....kelam kabut pilih kaler apa yang cun....naseb baek Zara tidoq, tak dak masalah la nak belek jenis kain lama-lama.....










okei.....deposit dah bayar 30%, lagi 2 minggu barang sampai.....siap dapat free gift sebab jadi last customer....mula-mula, salesperson tu nak bagi karpet bulu-bulu.....aku tak mau.....yela, kang bulu tu asyik terkeluaq ja.....aku dah ada satu karpet macam tu, bila hantaq dobi, habeh jadi berketul-ketul macam mana ntah....macam pijak batu....terus call adik aku, suh ambik karpet tu...aku tak mau tengok dah.....then, pujuk laki aku beli karpet baru....muahahaha...dasar isteri perabeh duit suami....hahahah...gelak syaitoooonnnnnn...benda apa yang aku mintak??? tungguuuuuuuuuuuu.....tak sabar pulak rasanya....yela, aku request ikut taste aku....entah lawa, entahkan tidak.....apa-apa je la...lawa ka dak, tunggu seploh taon pulak la beli baru 

nanti barang sampai, aku hapdate *sambilgedikgedikmata*




gambaq ni tak dak kena mengena dengan barang yang aku beli....saja nak bergaya dengan peplum....orang pakai, aku nak pakai jugak.....bila dah pakai.....terasa muda gittew.....ahaksssssss....mari muntah berjemaah

2 ulasan :

mama leen berkata...

comel.. jgn risau.. tak muntah punya.. haha

zulhusna berkata...

ni nak like banyak-banyak kali nie...hahah