29 Oktober 2012

TQ Dumex


masa tengah pantang baru-baru nie, ada sorang junior sekolah dulu pm kat fb.....dia tolong sign up kan aku joint dumex mama club....aku pon ok je lah memandangkan Zara aku bagi susu tepung Mamex Gold....under Dumex jugak....

dia lah yang buat semua....pastu baru-baru ni ada staff dari Dumex call untuk confirmkan alamat rumah...katanya nak hantar sedikit saguhati sebab joint club depa....dan aku dapat bantal love yang comel macam kat ataih nie.....comel kannnn...jadi anda bila lagi??? moh ler sign up sesame.... ;)

dan bila dah secara tak sengaja terjoint club ni...rajin jugak la aku mengkodek website dumex....rupa-rupanya under Dumex ni susu bukan hanya untuk anak-anak membesar dengan sihat....tapi untuk ibu mengandung pun ada jugak....untuk ibu mengandung susu yang disuggestkan adalah Mamil Mama...baru lagi nie...tak silap aku dulu Dumil Mama....kalau tak silap lah.....susu ni jugak sesuai untuk ibu yang menyusukan baby, macam aku....dalam Mamil Mama ni ada folic acid, iron, calcium, zinc & vitamin A, vitamin B complex, vitamin C D E & oligosaccharide mixture....semua makanan pelengkap ada dalam susu ni....rasa macam nak trylah....disamping susu ibu yang dah sememangnya lengkap untuk Zara, aku nak jugak susu tambahan untuk badan aku supaya dapat memberikan yang terbaik untuk Zara

saya sudah...anda bila lagi???

Tiada ulasan :