17 Oktober 2012

reward untuk Haiqal

Yeay!!! dah 2 hari Haiqal tidoq malam dan hanya bangun tepat-tepat pukul 6.00 pagi....selama ni dia  jadi kelawaq dari tengah malam sampai pagi...dak pun dia berjaga dari 3-4 pagi sampai pukul 10 baru lena....mau meroyan aku....kadang adik pon sama naik berjaga...jaga saja xpa, ni nangisssss ja qeja....sampai laki aku cakap 'cukup la 2 orang ni, nanti-nanti la pikiaq nak tambah anak'....muahahaha...dah serender ke bang???? ekekekeke


dan dengan itu, aku mula menjadi suri rumah yang bangun awal pagi untuk siapkan bekpes...kalau tak, tak penah wujud pun bekpes kat umah ni.....T_____T


ni untuk buah hati mama
nasik goreng untuk budak-budak memang kaler tak meriah...cukup la setakat campak udang, sosej ngan telur  ;)




laju ja cabut puting bila tengok ak bawak makanan...makan sampai tertunduk-tunduk muka nak masuk pinggan.....kalau aku lambat skit terus 'maaaa'...lapar sangatlah tu...kalau tak jenuh ligan nak bagi makan



dan air Dutchlady coklat untuk minuman.....sedut dalam-dalam terus 'haaaaaaaaaa'
lega...apa la Haiqal....



bila botakkan rambut Haiqal dah nampak macam budak-budak nakal la pulak.....geram kat apak dia tak habeh lagi ni...suka-suka ati ja botakkan anak macam nie...mula la terkenangkan betapa susahnya aku push nak keluarkan Haiqal dulu, alih-alih apak dia rilexxxx ja bagi tak comei...grrrrrrrrr


Tiada ulasan :