23 Oktober 2012

Hepi for them

Korang ingat lagi tak my ex-housemate masa zaman bujang trang-tang tang dolu-dolu.....alaaaaa, ada aku post cita pasal depa tu.....ingat??? azma, nasrah, c.nin ngan ida tu la.....haishhhh, tak ingat ka.....klik link ni my ex housemate



dari kiri Che Nin, Nasrah, Ida, aku and Azma.....semua dah kawen...harap maklum  ;)

bukan apa....semua ni ada berita gembira....C.nin tengah mengandung anak no 2....bulan 5 taon depan due....Nasrah pun sama, anak no 2 jugak....insyaAllah bulan 4 due kalau tak silap aku....Ida setelah sekian kalinya, alhamdulillah kali nie kandungan dia menjadi....syukur....ni pun due taon depan, bulan 3....see, berderet-deret...macam berjanji la pulak depa ni....hahaha...aku??? tak yah cita la....anak dah 2 orang....taon depan tak kan tambah lagi sampai la hero + heroin aku ni membesar dengan jayanya...*boleh pecaya ka??*  ;)...
Azma pulak lani tengah berpantang....dia bersalin awal bulan 10 baru-baru nie...baby gurl...



see....alolololo...bam-bamnya dia.....ni anak Azma, Raja Nur Ilya eh nama anak hang Azma??? sori, aku cilok gambaq ni...credit to fb azma....keh3
ni member Zara....taon depan tak tau la yang berderet-deret tu geng Zara ka, geng Haiqal.....ish, sebut pasal Haiqal aku terus stress....kemain lasak....hadoiiiiiiii....kalau pie mana-mana mall, jangan harap dia nak duduk dalam stroller dah lani....kena dukung...kalau tak dukung, zuppppppp...hilang....letak ja atas lantai, terus lari...bukan berjalan....aku ingat lagi Sabtu lepas, pie cari baju Zara....si kecik ni cepat sungguh membesar....abeh baju dah tak padan....aku masuk Anakku...then pie Mothercare kat sebelah tu....aku tinggal Zara ngan Haiqal kat apak diorang....pastu kan, laki aku mai bising-bising suh tengok Zara....sebab dia tak menang tangan nak handle Haiqal....yela, laki aku biaq dia berjalan...dia berlari sana sini...bila kena tangkap, dia bebai....pastu lari pie dalam Anakku, dia tarik semua baju yang dok berlipat kat depan tu...hahahaha...naseb baek bukan aku yang jaga dia....meroyan apak kau Haiqal...lani kalau cakap 'jom'...dia cepat-cepat pie kat rak kasut ambik kasut dia dulu....lagi tak bagi pakai kasut tu, dia usung satu rumah....hadoiiiiiii


seronok bila dengar kawan-kawan mengandung....yang 1st time nak dapat anak lagi la excited gilerrrr wa cakap lu....yang second ni kompom kalau boleh nak sepasang...kalau yang sulung gegurl, yang second nak la boboy pulak...kannnnnn...xpa, apa pun biar semua selamat hingga ke akhirnya...lagi 2 berita gembira....satu, ex-bf aku yang 1st dulu dah selamat kawen....dan sekarang ni bini dia tengah pregnant.....syukur......sama jugak dengan ex-bf yang no 3.....baru ja jadi papa dalam minggu lepas kalau tak silap aku....yeah....hepi hepi...hepi for them....selamat menjalani kehidupan yang baru semua.... ;)

Tiada ulasan :