09 Oktober 2012

Sang Tikus

Ehem-ehem....ai memungkiri janji kannnn....ingat bila balik Putrajaya ni hari-hari boleh je ngadap lappy hapdate blog, tapi takkkkkkkkkkk.....masa jeles kat ai....anak-anak lagi jeles....dah la semalam 2-2 pakat bangun pukul 4 pagi....pastu lepak 3 beranak depan tv, layan kartun ngan Haiqal....haish la, nak termuntah aku....hari-hari kartun....kalau aku tengah tengok channel aku, rilex ja Haiqal mai bawak remote....tak paham-paham lagi ka, dia suh tukaq kartun la tu....adeh la....


yer, sekarang aku tengah bizi....kelas dah start....lecturer dah mula mengepos itu ini untuk bagi feedback...even aku tak masuk 1st seminar aritu, tapi still kena join jugak i-class....semalam baru sempat kodek-kodek...dah alang-alang lappy kat tangan, hapdate jugaklah blog sat...hehehehe.....


aku ni pulak, bila dah start buat qeja...bukan setakat buat qeja...bila dah mula pegang lappy, serius aku tak tipu....aku jadi cam vangang-vangang ja nak guna kalau tak dak mouse...bukan setakat aku, laki aku pon sama....pakat-pakat tak reti nak highlight guna pad tu ja...hahaha..nampak sangat buta it....adik aku lani, orang bagi pinjam lappy, alih-alih mouse tak bagi balik....mana dia letak ntah...dah la wireless mouse....yang kat rumah ni pulak, banyak mouse....tapi lingkup....lingkup ngan dak kenit ni.....dia pantang okeh nampak mouse, tambah yang berkelip-kelip warna itu ini...hoishhhh, cepat ja tangan dia nak pegang...pastu, panggggggg....baling, jatuh atas lantai...mai yang mahai sikit, ok lagi la....mai yang beli kat uptown, dah tak mau hidup mouse tu




muka hover gila bila boleh pegang mouse...ni entah mouse yang ke berapa la laki aku beli....eh, yang ni dapat free masa beli beg...mahai kot beg tu pon...berbaloi la dapat wireless mouse....Haiqal time ni tengah mamai lagi, bila nampak mouse terus terbeliak bijik mata....padahal aku nak bagi mandi ni...dia singgah pegang mouse dulu...tak leh jadi, memang kena sorok la pasni




tengok....
eeee............geramnya aku
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
aku wassup gambaq ni kat laki aku, dan-dan suh aku sorok...serik wei asyik dok kena hangkut mouse ja

Tiada ulasan :