12 Jun 2012

untung la kannnnn.....

minggu lepas, aku dapat satu caller dari TM Unifi.....disebabkan aku adalah pelanggan unifi, maka dengan itu, unifi telah merewardkan aku dengan 4 keping tiket wayang free.....perghhhh, dah rasa macam aku menang juta-juta ringgit...hahaha

Cerita yang unifi offer adalah Madagascar 3







tiket ada 4.....so aku bawak bibik 2 orang ni sekali....pakat-pakat benti qeja dah....memang tak tahan daulat langsung....aku dulu pas SPM lekkk ja qeja kilang sampai 5 bulan....siap kena marah ngan supervisor, siap nangis-nangis sebab guard tak bagi kuaq semayang subuh sebab tadak pass....siap tertinggal van kilang masa hari 1st qeja, pastu tumpang tidoq umah orang......lekkkkkkkk ja pon kan.....memang jiwa kental sungguh....gaji ciput je pon...hahahaha..itulah pengalaman




*sangat puas ati quality gambaq pakai note ni....tengok, stroller Haiqal pon nampak hat tempat kotoq tu...nampak sangat aku malas nak cuci...hahahaha*





selain 4 tiket wayang free yang kaler ijau tu, unifi jugak bagi 4 keping voucher untuk redeem pop corn + air coke.....siap ada lane khas lagi, tak yah beratur cam semut, pie ja kat lane tu untuk redeem makanan tersebut......dan TM unifi jugak bermurah hati bagi kad penghargaan dan jugak sebekas cekelat yang sedap.....yummmmiiiiii!!!!

jadik, tunggu apa lagi....mana tau masa-masa kedepan lagi hebat hadiah yang ditawarkan, kan????

meh la melanggan unifi

T__________T


aku siap lena lagi tengok cita nie....besa la, malam tak cukup tidoq....Haiqal punya pasal la ni.....alih-alih, siang jadi burung hantu kami dua beranak....comel kan  ;)

Tiada ulasan :