08 Jun 2012

Surprise Present

lama tak hapdate tetiba ada seprais-meprais nie ape kes???hehehe.....sebelum tu aku nak ngadu yang aku ni gila punya mengantok....al-maklumlah, study untuk KPSL punya pasal.....study le sangat kan....bukak buku, pastu bam aku lena....hahahaha.....Haiqal pulak seminggu ni aku memang tak hantar pie umah pengasuh sebab exam KPSL tu sampai 12.30 tengahari je.....so aku decide tak mau antaq.....time aku exam, adik aku tolong jaga sat....tu pon dia bukan jaga, Haiqal punya lena sampai kul 3.00 petang kalau tak gerak....ni penangan kalau dia jaga pukul 2-3 pagi la ni....dia tak kan tidoq sampai la subuh.....aku la letih.....eh, si kecik tu demam pulak baru-baru nie....asal malam ja, panas....aku nak jawab exam pon susah ati memikirkan si kecik tu......*akurasahaiqaldemamnakbolehberjalankot*...yela, ni tengah counting days nak cukup setaon....aku pulak tengah counting money cukup ke idok nak celebrate besday si kecik tu....muahahahaha

berbalik kepada tajuk entry

malu nak cita

tapi aku eksaited jugak...hahaha *saiko*

2 hari lepas......aku mengamuk kat laki aku....ada la kes yang dia buat sampai aku bebai, nak jawab exam pon tak tenang....
petang tu, masa laki aku balik, aku ni ngan berangin satu badan tak abeh lagi, pie bukak pintu.....tup-tup laki aku bagi 1 paper bag nie.....katanya Kak Yang (babysitter Haiqal) bagi tupperware....ko caya??? tak.....sebab aku rasa aku tak dak pon tertinggal apa-apa tupperware kat umah pengasuh tu.....bila tengokkan paper bag tu, aku dah boleh agak isi dalam dia apa....tapi masih kompius...bila bukak ja, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
terus rasa macam nak peluk laki aku kuat-kuat ala-ala filem hindustan....hahaha
tau apa aku dapat????




cer teka


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



teka la dulu....ngeh3


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-










it's a Galaxy Note

yeayyyyyyyyyyyyyy!!!!

tq abang

tak tau la tu hadiah untuk apa

bila aku tanya, ni hadiah untuk pointer + 2nd anniversary + 2nd pregnancy eh???? slumber ja laki aku jawab, 'tu hadiah besday taon depan'....muahahaha...ko ada???
mungkin sebab aku asyik dok sebut ja aku teringin nak note......dulu blackberry....tapi sejak tengok sorang member ni pakai note kaler putih, terus tangkap cintan.....pastu dok sebut-sebut ja depan laki aku.....walaupon yang aku bekenan note putih, dapat black pon tak pa la.....janji pree...ngeh3

apa pon, tq abang....terus tak jadi marah
ok abang, mulai arini ayang iron baju qeja abang eh
tapi kalau buat perangai lagi, tidoq luaq, baju iron sendiri hokkeiiiiii
*manataupasnidapathadiahlagibesaq~sambilberdoadalamati*

Tiada ulasan :