22 Jun 2012

kenduri kendara

haish....apa punya problem tatau...dah 2 hari aku nak masuk blog xleh.....dah terlepas hapdate yang kebabom....ni semangat tengah berkobar-kobar untuk sambut besday Haiqal esok....dah besar ye anak mama

sebelum tue, layankan gambaq si kecik masa kenduri anak Tan Sri Norian Mai ahad minggu lepas....buat kat IPK Shah Alam....




kesian....budak lapaq...makan kunci ja...hahahahaha





candid gambaq pengantin....hat baju hijau songket tu....pengantin pompuan tak nampak muka...
nak pie enterframe dekat-dekat aku taku tak kenai....ngeh3




okei....ni lagak budak dapat makanan...
2-2 belah tangan kena ada makanan
kalau dak, menjerit satu dewan macam sakit-sakit
macam nak, eiiiiiii budak ni kang





besday boy
~tomorrow~




lauk pauk....tengok laki aku ambik terus tak dak selera nak makan
bersepah-sepah
*padahal aku dah sebat dulu masa tunggu laki aku ambik kat puncak perdana*
;)





ini untuk Haiqal
kakak tu cakap, jangan bagi makan kunci, bagi makan ni
sentap ati apak haiqal....hahahahaha





ini untuk mokcik-mokcik dan pokcik-pokcik




ini gaya gangster yang kelaparan....abeh suma dia terbalikkan atas meja
dah la maruku keras
tak leh makan, nangis
haipppppp!!!!! nak kena ni




dah

babai

Tiada ulasan :