27 Jun 2012

melawat anak-anak sakit

orang tua-tua kata, budak-budak selagi tak besaq, memang kita sebagai mak bapak ni kena banyak bersabar dan berkorban.....tambah-tambah kalau anak tak sihat....tu yang manjang ja kena EL, cuti.....suma sebab anak-anak....macam tu jugak la dengan kak aku sorang ni.....dugaan Allah bagi kat dia, bertalu-talu....mula-mula abang ipaq aku kena check-in hospital......selang bapa bulan anak dia yang sulung pulak....pastu mai yang second......dah la kak aku qeja susah nak cuti, terpaksa la berkorban salah satu.....pas balik qeja, rushing pie hospital tengok anak......naseb baek tempat qeja abang ipaq aku tu, bab kebajikan pekerja memang tip top...siap dapat cuti lagi kok ataih khas untuk jaga anak....bagus kan  ;)


Haziq vs Haiqal....ada orang cakap muka depa nak sama  
ni Haziq sakit, kahak dah masuk saluran telinga tak silap

 

sakit-sakit jugak....buas tu tetap kena...heheheh
 


yang ni edisi melepak dalam ward.....ni kat Columbia Asia Seremban...sebok je melayan bebudak ni main

 

at last....yang tak sakit terbongkang dulu....lapaq

 

Haziq.....cepat sembuh ye abang


Isnin baru ni pulak, si adik masuk hospital Nilai Cancer...bronkitis + kuku kaki tangan mulut
tak teruk sangat tapi nak kena sedut gas bagi kahak cair, kena admit ward jugak la....dan seperti biasa, aku ngan family kompom sampai


imanina



Tiada ulasan :