14 Februari 2011

"Comelnye Berbaju Kurung"

wah,tetibe rase cam mude belie plak bila di tag utk join contest nie oleh kawan adik aku hahahaha
dia suh aku tangkap gambaq time peknen nie...
ouh, tak sanggup hokei...
kang lain yang tersemboi kuaq....kehkehkeh
so, dengan berbesar stadium bukit jalil hati, aku telah menjointkan diriku utk contest tersebut di comelnya berbaju kurung


SYARAT-SYARAT

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"  = done
2) Link entri dengan blog = done
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel = kat bawah
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)  = kat bawah jugak
5) Pendapat tentang baju kurung = kat bawah lagik
6) Jadi follower blog ni = done
7) Tag 5 orang rakan anda  = kat bawah


pakai baju kurung tue comelllll???? harusla....tapi biaq kena pada tempat dan cara si pemakainya......

kang dah pakai tudung elok-elok, dah pakai baju kurung yang tantik-tantik, tetiba plak kain lupa pakai....dak pon kain tue still ngan towel or kain batik.....
itu adalah SANGAT tak comel okeh...
baju kurung kan baju kebangsaan....walaupon orang hanya pakai baju kurung time pie sekolah, pie kelas, keja,time pie kenduri....tapi 1 je yg aku nampak slama nie, orang yang pakai baju kurung tue setap nampak suwet, soft, ayu gitu...sebab tu dikategorikan sebagai chumillll....

Baju kurung??? sapa kat sini xdak baju kurung, sila hangkat kaki??? tipu la kalau korang xdak baju kurung, at least sepasang konpom ada....
bagi aku, baju kurung nie sangat sesuai dan selesa dipakai tak kira untuk apa tujuan sekalipon....zaman kecik-kecik dulu baju pie tadika adalah baju kurung jugak...kan kawan-kawan, kan???
apa yang penting, baju kurung nie menutup aurat......jangan pakai yang jarang-jarang tue pastu x reti-reti nak pakai kain dalam & inner, yang tue memang cari pasal la....hohoho

dan dengan itu, aku nak tag kan kawan-kawan n famili aku untuk joint dis contest jugak...

2 - eazy
3 - nona
4 - pidah
5 - ella

gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ini adalah :-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


4 ulasan :

azie ismail berkata...

hehehhee.............dah cakap kan.....cute!!!

zulhusna berkata...

hahaha...mana ada la

Tanpa Nama berkata...

cumilll

♥ bella nabila ♥ berkata...

erkh...??????hahaha