22 Februari 2011

BZ

lamanya aku tak jengok benda alah nie....
jengok pon sat-sat ja...tp xleh nk post apa
nk berblogwalking pon xleh
ni suma sebab aku BIZI
wah, bizi la sangat
tapi mmg xleh kata pa la
aku bizi ngan asssignment yg belambak + kuiz + keja kat opis
siyes bebenor aku bizi
ni pon sebab terpaksa jengok jugak
kang tak tau apa plak naseb blog nie
wah, konon cam ribu riban dok view blog aku
hahahaha
ok lah
nk wat qeja
oh ya....
semalam aku pie checkup
alhamdulillah,semua dh ok
berat naik dengan mengikut kapasiti sepatotnya  =)
HB dah naik sebab aku dah makan byk zat besi
bb pulak dah terlalu aktif menendang mcm kungfu kid
boboy or gegurl masih tak dapat dipastikan
janji sihat sudah

dah
babai


our new generation of Mat Yussuf's family.....nur khaira binti hafizal....anak abg aku (abg no 3)....ank yg ke4 dlm pemili depa n cucu yg ke 16.....hohohoho, ramainya ank buah.... i loike

Tiada ulasan :