04 Januari 2011

TOMYAM POKTEK

Gila kau....ari jumaat baru-baru ni, aku jadik kempunan mengidam teringin lapaq gilos kat tomyam poktek...tak mau kat tempat len, nak makan kat kedai yang dekat ngan umah kak aku jugak, kat pekan salak....naseb baik dekat...kalau jauh alamat kempunan teloq tembakul la aku.....

sebelom tue, sempat lagi aku abehkan ayam masak kicap kat dapoq...lapar beb...sementara tunggu laki aku balik, bek aku bantai dulu...tu pon sikit je sebab nak taruh perot untuk poktek..... :)

dan perjalanan ke kedai makan yang aku idamkan pon bermula...tengah malam pon tengah malam la....janji haku leh makan.....ngapngap.....dan terimalah!!!!!!!!!

*gambaq adalah versi gelap...sebab apa pon tatau...tengah malam sama kot...hehehe

 tomyam poktek di depan mata.....Alhamdulillah, dapat jugak aku makan..yummiee...tq to en asben... (:
apa yang lainnya tomyam ni adalah dari segi nama rasa..hokei ye tuan-tuan dan puan-puan....aku nak bagi resepi poktek ni pon aku x reti....tapi dalam tomyam ni, ada ikan isi, ketam n udang....ayam tadak....ketam dia...perghhhhhhhhh, meleleh kot...ikan isi....perghhhhhhhh, mengancam....udang plak........perghhhhhh, x brape sangat sebab udang slalu dah makan...hehehe....tapi ada tersesat sekoq udang ala-ala udang kara, kecik ja...anak dia kot....aku rembat dulu sebelom laki aku rembat...muahahahaha

aku makan dah x hengat orang kiri kanan....lantak la orang meja sebelah nak kata aku pelahap ka, kuat makan ka, bio je la....asalkan anak aku nanti tak meleleh ayaq liuq....hahahah, hayat kover nak mam....padahal aku dah kebuloq.....keh3
gilewww kot....isi tomyam suma dah abeh....aku bising kat laki n adik aku sebab depa amik suma ikan...aku dapat 1 ja...pastu laki aku la cedok 2-3 kali lagi kot2 ada yang tertinggal....tulang ikan pon aku bedal....pastu aku x puas ati gie, aku pulak cedok2 dua tiga pat lima nam ploh kali...kot2 ada g rezeki aku....hat cenonet pon aku amik....laki aku cuma geleng pala ja....keh3

siyes, aku sangat kuat makan....adik-adik aku asyik cakap aku kak kem, mak gem....lantak la kan...tapi bila nengok gambaq, sadisnya aku.....pecaya tak aku adalah seperti ini????

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

gambar yang paling KURUS diabad ini telah dipilih supaya aku leh terima kenyataan yang aku tak GEMOK......hahahahaha


Tiada ulasan :